|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
وکلای اوا کارنیرو معتقد بوده‌اند مورینیو، پزشک چلسی را با استفاده از یک واژه اهانت‌آمیز مونث مخاطب قرار داده است و به همین دلیل مستوجب مجازات است.
آقای خاص مدعی شد تمام اتهاماتی که به او در خصوص اهانت به پزشک باشگاه چلسی در هفته اول لیگ برتر وارد شده، بی‌اساس هستند.

 ژوزه مورینیو مدعی شده است که در مشاجره‌ای که در هفته اول لیگ برتر انگلیس با اوا کارنیرو، پزشک تیم فوتبال چلسی داشت به او اهانتی نکرده است.

آقای خاص در جریان آن بازی خانگی که چلسی مقابل سوانزی مساوی کرد، پزشک تیمش را به دلیل رفتن به میدان برای رسیدگی به وضعیت ادن آزار آسیب دیده مورد سرزنش قرار داد و برخی از رسانه‌های مدعی شدند که او هنگام ورود کارنیرو به میدان او را با زبان پرتغالی با یک لفظ رکیک خطاب کرده است. آقای خاص اما اکنون می‌گوید لفظی که به کار برده نه برای توهین به کارنیرو، بلکه لفظی عامیانه بوده است که برای ابراز خشم به کار می‌رود.

مورینیو که به نقض قوانین انضباطی فوتبال انگلیس متهم و گفته می‌شود که وکلای اوا کارنیرو از وی شکایت کرده‌اند به همین دلیل امکان دارد تا پنج جلسه محروم شود. نشریه دیلی‌میل اما در همین حال نوشته است که آقای خاص در جلسه‌ای که با مقامات باشگاه چلسی داشته به آنها گفته است که مخاطب لفظ رکیکی که به کار برده،‌ شخص خاصی نبوده است، چرا که اسم به کار رفته در جملات او مذکر بوده است نه مونث.

وکلای اوا کارنیرو معتقد بوده‌اند مورینیو، پزشک چلسی را با استفاده از یک واژه اهانت‌آمیز مونث مخاطب قرار داده است و به همین دلیل مستوجب مجازات است.

ماجرای اختلاف مورینیو و پزشک چلسی یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات این فصل لیگ برتر انگلیس بوده است، به خصوص که سرمربی پرتغالی چلسی کارنیرو را پس از اولین بازی تیمش در این فصل نادان و غیرحرفه‌ای توصیف و او را از نشستن روی نیمکت تیم در تمرینات و بازی‌ها منع کرد. گفته می‌شود که همین موضوع یکی از دلایل آشفته شدن جو رختکن چلسی و رقم خوردن نتایج ضعیف در کارنامه آبی‌های لندن در چند هفته اول لیگ برتر بوده است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین