|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۶۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
آیت الله سید احمد علم الهدی در بخشی از خطبه های نماز جمعه روز گذشته مشهد باز هم به موضوع موسیقی و کنسرت ها اشاره کرد.
امام جمعه مشهد با اشاره به سخنان اخیر رهبری ابراز داشت: نکته‌ای که مقام معظم رهبری بارها به آن تأکید داشتند توجه مسئولان به نفوذ فرهنگی است زیرا از نفوذ امنیتی، فکری و سیاسی در جامعه مهم تر است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در بخشی از خطبه های نماز جمعه روز گذشته مشهد باز هم به موضوع موسیقی و کنسرت ها اشاره کرد.

خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه موسیقی یک مسئله شرعی بوده و هر فردی باید بنابر نظر مرجع تقلید خود به آن عمل کند، بیان کرد: اما اجرای کنسرت ها جولانگاه بی‌بندوباری و یکی از راه های نفوذ دشمن است که سعی دارند تحت عنوان هنر این مسئله را رایج کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر دشمن موفق شود بی‌بندوباری و بی حجابی را در جامعه تحت عنوان هنر رواج دهد می‌تواند اعتقادات جوانان را عوض کرده و این به معنای نفوذ فکری است که رهبری به مقابله با آن تأکید داشتند.

دشمن درصدد تغییر اعتقادات جوانان ایرانی است

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جوانی که تحت عنوان آزادی، به شهوت‌رانی روی بیاورد دیگر پای انقلاب و نظام خود نخواهد ایستاد زیرا دیگر اعتقادی به هیچ اصولی ندارد.

آیت‌الله علم الهدی ابراز کرد: دشمن سعی دارد احساس عقیده‌ای که باعث شد جوانان ما در شب‌های عملیات زیر باران گلوله قرار بگیرند را از آنان سلب کند و این کار را نیز با موی پریشان یک دختر بی‌حجاب و یا با پریدن یک دختر و پسر درصحنه‌های کنسرت انجام دهد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین