|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به حضور علی اکبر ولایتی در جلسات این کمیسیون گفت: گزارش این کمیسیون دهه اول مهرماه تقدیم هیات رییسه برای قرائت در صحن علنی می شود.
عباسعلی منصوری آرانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به برگزاری جلسات هفته آینده کمیسیون ویژه بررسی برجام درمجلس گفت: هیات رییسه کمیسیون بررسی برجام تصمیم گرفت که برای روشن شدن ابعاد مختلف حقوقی برجام از حقوقدانان خبره با گرایش و سلیقه های مختلف سیاسی برای بررسی برجام دعوت کند.

وی ادامه داد:یکی ازکمیسیون هایی فرعی که برجام را بررسی می کند کمیسیون قضایی وحقوقی است که درباره ابعاد مختلف حقوقی این توافق نامه اظهار نظر خواهد کرد.

نماینده مردم کاشان درمجلس تصریح کرد:از علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز دعوت شده است که هفته آینده در نشست های کمیسیون برجام حضور یابد، زیرا وی علاوه براینکه مسوولیت سابق مذاکرات هسته ای را برعهده داشت، اکنون رییس مجلس نیز می باشد.

وی با اشاره به منتفی شدن حضور ولایتی مشاور رهبرمعظم انقلاب در امور بین الملل در کمیسیون برجام خاطر نشان کرد: به رغم این موضوع امیدوارم که دکتر ولایتی نیز دعوت کمیسیون برجام را برای حضور در جلسات این کمیسیون بپذیرد، چون وی در جایگاه تاثیرگذاری قرار دارد و از ابتدا در جریان مذاکرات بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره عدم حضور صداوسیما در جلسات کمیسیون برجام و پخش کامل آن از تلویزیون اظهار داشت: صداوسیما طی نامه ای اعلام کرده است که از این پس جلسات کمیسیون برجام را فقط پوشش خبری خواهد داد و به هیچ عنوان پخش کامل جلسات صورت نخواهد گرفت.

وی درباره زمان نهایی ارایه گزارش کمیسیون برجام به صحن علنی نیز گفت: دهه اول مهرماه گزارش این کمیسیون به هیات رییسه مجلس برای قرائت در صحن علنی ارایه خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین