کد خبر: ۶۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
رئیس باشگاه الأهلی امارات از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوشحال است و چنین موفقیتی را یک دستاورد بزرگ و تاریخی برای الاهلی می‌داند.
به نقل از سایت عربی الکوره، الأهلی امارات با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت برابر نفت تهران جواز صعود به نیمه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و الان برای صعود به فینال باید برابر الهلال عربستان به پیروزی برسد.

عبدالله النابودة رئیس باشگاه الأهلی از صعود تیمش به فینال بسیار خوشحال است. او گفت: برای نخستین بار در تاریخ خود موفق شدیم که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم و این دستاوردی بزرگ و تاریخی برای ما به شمار می‌آید. بسیار خوشحالم که در این دستاورد تاریخی نقش داشته‌ام و می‌خواهم از همه بازیکنان و کادرفنی تیم تشکر کنم.

او ادامه داد: بازیکنان الأهلی برای رسیدن به جایگاهی که الان در آن قرار دارند تلاش زیادی کرده‌اند. مدتهاست که به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هستم و برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام دادیم که خوشبختانه به نتیجه رسیدیم. اطمینان داشتم که می توانیم با شکست دادن نفت به نیمه نهایی راه یابیم. هنوز کار زیادی پیش رو داریم و باید به تلاشمان ادامه دهیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین