کد خبر: ۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
درهفته آینده علاوه بربررسی وضعیت وزرای دولت یازدهم ٰ؛تعدای ازطرح ها ولوایح مرتبط با مسائل اجتماعی درکمیسیون های مجلس شورای اسلامی مطرح می شود.
تدبیر و امیدطبق برنامه تنظیمی کمیسیون‌های تخصصی مجلس  در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مورخه 14 و 15 مردادماه تشکیل جلسه خواهند داد.

بنابه این گزارش دستورکارکمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی درزمینه مسائل اجتماعی عبارتنداز:


بررسی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس

بر اساس دستور کار اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در روز (سه‌شنبه 15 مرداد) تشکیل جلسه خواهد داد.

بر این اساس در نشست روز (سه‌شنبه 15 مرداد) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، اعضای کمیسیون نامزدهای مطرح شده برای تصدی وزارتخانه‌های دولت یازدهم را مورد بررسی قرار می‌دهند.

همچنین کارگروه مدیریت شهری برای بررسی طرح الحاق یک تبصره  به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی زیر نظر شهرداری تهران در روز (سه‌شنبه 15 مرداد) تشکیل جلسه خواهد داد.

بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور در کمیسیون اجتماعی

بر اساس دستور کار اعلامی کمیسیون‌های مجلس، کمیسیون اجتماعی در روز سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

بر این اساس کمیسیون اجتماعی در روز سه‌شنبه (15 مرداد) بعد از بررسی طرح تشکیل سازمان ملی استاندارد به بررسی لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل می‌پردازد.

همچنین کمیسیون اجتماعی در نوبت بعد از ظهر روز سه‌شنبه نیز طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور را بررسی کرده و نشست مشترکی با مسئولان اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌کند.

گفتنی است در روز دوشنبه (14 مرداد) نیز کارگروه اداری و استخدامی به ادامه بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری و بررسی طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌‌وری می‌پردازد و کارگروه ایثارگران نیز طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران را بررسی می‌کند.

بررسی لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس

بر اساس دستور کار اعلامی کمیسیون‌های مجلس، کمیسیون قضایی و حقوقی در روز سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد.

بر این اساس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در روز سه‌شنبه(15 مرداد) به سوال کریمی قدوسی و بیرانوند نمایندگان مشهد و بروجرد از وزیر دادگستری رسیدگی می‌کند.
همچنین بررسی لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

بر اسن اساس در روز دوشنبه(14 مرداد) نیز کارگروه  تخصصی حقوق عمومی به بررسی طرح پیشخوان قضایی، کارگروه تخصصی حقوق خصوصی به بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و کارگروه تخصصی حقوق جزا به بررسی طرح مجازات مرتکبین عملیات بیمه‌ای غیر مجاز می‌پردازد.


بررسی طرح بیمه اجتماعی در کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس

بر اساس دستور کار اعلامی کمیسیون‌های مجلس، کمیسیون بهداشت و درمان در روز سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد.

بر این اساس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس طرح بیمه اجتماعی فراگیر را بررسی کرده و به ادامه بررسی نقشه راه کمیسیون می‌پردازد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین