|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۶۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
واحدی که مسئول اجرایی این دوره از مسابقات است در ادامه گفت: این تیم‌ها از محلات حاشیه نشین شهرستان‌ هایی چون ساری، مشهد، گرگان، کرج، آمل، زنجان و مناطقی چون دروازه غار، مولوی، شوش، لب خط، فرحزاد، کوره محمود آباد تهران تشکیل شده‌اند.
عضو هیئت مدیره جمعیت دانشجویی امام علی(ع) از فراهم شدن مقدمات برگزاری اولین دوره لیگ فوتبال کودکان مناطق حاشیه نشین شهرها و همراهی ستاره های مطرح فوتبال ایران با این برنامه خبر داد.

مهیا واحدی  اظهار کرد: در کنار ما کودکانی زندگی می کنند که با همتی مثال زدنی و تلاشی طاقت فرسا نان آوران خانواده های خود محسوب می شوند و زندگی را به سختی پشت سر می گذارند.

وی افزود: برای بیان این تلاش های ارزشمند و نشان دادن حس خوب همدردی و محبتی که در نزد این کودکان وجود دارد فوتبال را بهترین ابزار دیدیم و قصد داریم با برگزاری اولین دوره لیگ کودکان حاشیه نشین نگاه ها را به این قشر مظلوم بیش از گذشته جلب کنیم.

واحدی ادامه داد: ما می‌خواهیم بگوییم کودکان و نوجوانانی که در محله‌های حاشیه و معضل‌خیزی مثل خاک‌ سفید؛ دروازه غار و لب خط در تهران یا مثلا قلعه ساختمان در مشهد و ... زندگی می‌کنند، به رغم مواجهه و تحمل سختی‌ها برای ما مظهر امید و عشق و تلاش هستند و در واقع نان آوران کوچک و قهرمانان بزرگ جامعه ما هستند.

وی به شرایط  و زمان برگزاری اولین دوره لیگ کودکان کار اشاره کرد وگفت: رقابتهای لیگ کودکان مناطق حاشیه نشین و معضل خیز (لیگ پرشین) از ۲۸ شهریور ماه با حضور ۱۸ تیم در دو رده ی سنی نونهالان و نوجوانان آغازمی شود و دوم مهر ماه سال جاری به پایان می‌ رسد.

وی یادآور شد: به جرأت عنوان می کنم این رخداد برای نخستین بار کودکان محلاتِ فراموش شده را از سراسر کشور برای برگزاری یک لیگ فوتبال گرد هم آورده است و می تواند تلنگری به جامعه باشد و بگوید در این سال ها در محلات حاشیه نشین سرزمین‌ مان شاهد درد و رنج و مرگ بسیاری از کودکان مان بوده ایم که در اثر فقدان امکانات و مسئولیت گریزی عمومی زندگی شان تباه شده است.

واحدی که مسئول اجرایی این دوره از مسابقات است در ادامه گفت: این تیم‌ها از محلات حاشیه نشین شهرستان‌ هایی چون ساری، مشهد، گرگان، کرج، آمل، زنجان و مناطقی چون دروازه غار، مولوی، شوش، لب خط، فرحزاد، کوره محمود آباد تهران تشکیل شده‌اند.

وی در پایان از حمایت ستاره های مطرح فوتبال ایران از این رویداد ورزشی خاص خبرداد و گفت: تاکنون مجید جلالی، وحید طالب لو، علی کریمی، سوشا مکانی، مهدی مهدوی کیا، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، غلامرضا رضایی، روزبه شاه علی دوست و رضا نوروزی حمایت خود را از این لیگ اعلام داشته‌اند و امید داریم با همراهی این عزیزان بتوانیم لحظاتی شاد و به یاد ماندنی برای این قشر رقم بزنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین