|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۵
کد خبر: ۶۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
رئیس هیئت مدیره شرکت I.B.C جمهوری چک از علاقه مندی ۱۰۰ شرکت این کشور برای سرمایه گذاری در ایران خبر داد.
«فرانستیک کونیچک» شامگاه دوشنبه در دیدار با استاندار لرستان و رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد اظهار داشت: اولین بار ۳۵ سال پیش به نمایندگی از شرکت سیگما که یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات صنعتی است وارد ایران شده و با نیشکر خوزستان همکاری خود را آغاز کردم.

وی با اشاره به اینکه در دو دهه گذشته خیلی فرصت توسعه همکاری ها با ایران را نداشتیم، عنوان کرد: اخیرا همکاری های ما آغاز شده و در اردیبهشت ماه سالجاری با گروهی از کشورمان به ایران آمدیم همچنین در نوامبر سالجاری نیز با هیئت دیگری از جمهوری چک به ایران سفر خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت I.B.C جمهوری چک با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی ایران و جمهوری چک در حال تشکیل است، ادامه داد: حدود ۱۰۰ شرکت از جمهوری چک مشتاق مشارکت و سرمایه گذاری در ایران هستند.

کونیچک تصریح کرد: با توجه به اینکه به تاریخ علاقه مندم بسیار خرسندم در یکی از تمدن های کهن ایران حضور پیدا می کنم.

وی با اشاره به اینکه در حال مطالعه و تحقیق روی بازار ایران است، افزود: امیدواریم برداشت خوبی نسبت به لرستان در این سفر داشته باشیم و برای سرمایه گذاری های بعدی وارد این استان شویم.

رئیس هیئت مدیره شرکت I.B.C جمهوری چک خاطرنشان کرد: ایران کشور بسیار ثروتمندی است اما باید سرمایه گذاری های بیشتری روی صنایع زیرساختی و پایه این کشور انجام شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین