|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
شورای مرکزی ایرانیان مقیم روسیه با هدف همراهی و همکاری شهروندان جمهوری اسلامی و جذب مشارکت همگانی در اجرای شعار سال راه اندازی شد.
سفارت ایران در روسیه با اعلام بنیادگذاری این شورا، افزوده است: در راستای عملی شدن و تداوم شعار محوری 'همدلی و هم زبانی' دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری و برای آشنایی، وحدت، و ایجاد همبستگی بین ایرانیان، رسیدگی به مسایل و مشکلات آنان و ساماندهی مسائل مختلف، شورای مرکزی ایرانیان مقیم روسیه در مسکو راه اندازی و تأسیس شد.

تشکل های زیرمجموعه شورای مرکزی ایرانیان مقیم روسیه و جامعه آماری آن شامل دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاهها و موسسات آموزشی روسیه، مزدوجین و خانواده های روسی - ایرانی، جامعه ایرانیان مهاجر و مقیمین قدیمی، تجار و بازرگانان، اتاق بازرگانی، انجمن ایرانیان مقیم روسیه و ایرانیان مقیم آستاراخان، قازان، سن پترزبورگ و سایر نقاط روسیه و مترددین موقت غیرمقیم خواهد بود.

دبیرخانه شورا با هدف تشکیل جلسات مستمر و نوبه ای ماهیانه برای اطلاع رسانی به موقع و تهیه گزارش ها و رسیدگی به امور و مشکلات ایرانی در محل نمایندگی سیاسی ایران در مسکو مستقر خواهد شد و علاقه مندان می توانند از طریق ایمیل iranianrussia@gmail.com درخواست عضویت کنند.

نمایندگی سیاسی ایران در مسکو در این شورا عضویت ندارد و فقط نقش پشتیبانی خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین