|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرعه سخت درجام حذفی نگرانی ندارد چرا که به این تیم اطیمنان دارم و فقط نگران فشردگی دیدارهای فصل جاری لیگ برتر هستیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی شنبه گذشته برابر تیم پیکان قرار گرفت و با یک گل به پیروزی دست یافت. این تیم روز چهارشنبه درچارچوب رقابت های هفته ششم لیگ برتر برابر تیم سایپا قرار می گیرد. برگزاری دو دیدار در سه روز نه تنها برای این تیم، بلکه برای سایر تیم ها نیز سخت است.

محمود خوردبین درباره این مساله و مشکل تیم پرسپولیس گفت: مشکلی با بازیهای فشرده لیگ برتر فوتبال نداریم و به نظرم پرسپولیس هر چه بیشتر بازی کند، بهتر می شود. البته طبیعی است بازی های فشرده، فشار زیادی می آورد و مربیان هم دوست دارند زمان لازم برای اجرای تفکرات خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من در شرایط برابر، این مساله برای سرخپوشان بهتر است چون تیم در شرایطی قرار گرفته است که بازیکنان آمادگی و انگیزه بالایی برای پیروزی دارند.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با توجه به قرعه کشی انجام شده در جام حذفی، دیدارهای سنگینی پیش روی داریم با این همه هیچ نگرانی نسبت به این مساله ندارم چون کاملا به تیم اطمینان دارم.

به گفته وی، پرسپولیس از ابتدای فصل در هیچ یک از دیدارهای خود از نظر فنی ضعیف تر از حریف یا تحت تاثیر آنها نبوده و در شرایط عادی اگر اسیر حوادث نشود، توانایی لازم برای شکست حریفان دارد.

خوردبین با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس این روز ها شرایط خوبی دارد، تصریح کرد: به آینده امیدواریم به طور حتم اگر در یک یا دو بازی بعد نتیجه لازم را کسب کنیم، تیم با روند بهتری به جلو می رود. البته همچنان به حمایت هواداران نیاز داریم.

شاگردان برانکو ایووانکوویچ درهفته ششم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم سایپا است. این دیدار ساعت 18:35 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین