|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۶۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
استاندار اردبیل با بیان اینکه انتخابات نمودی از تجلی اراده مردم در اداره امور کشور است، تاکید کرد که آماده برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند ماه هستیم .
مجید خدابخش روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: در استان تمام برنامه ریزی ها با هدف حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای انجام می گردد.

وی با تاکید بر حفظ بیطرفی مجریان در انتخابات گفت:براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تک تک آرای مردم را حق الناس و بسیار مهم می دانیم.

به گزارش ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ، در این جلسه که فرمانداران و بخشداران استان حضور داشتند، پور علی مطلق مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور هم در سخنانی گفت: انتخابات آتی که اولین انتخابات در دولت تدبیر و امید خواهد بود از اهمیتی ویژه تر برخوردار است.

دبیر ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: مردم فهیم ما سطح عملکرد دست اندرکاران اجرایی انتخابات را ارزیابی و میزان تحقق وعده های رییس جمهوری در برگزاری آن را محک خواهند زد.

وی با بیان اینکه در میان وظایف متعدد وزارت کشور ، برگزاری انتخابات تنها وظیفه ای است که فرمانداران مجری آن می باشند از فرمانداران و بخشداران استان خواست با تمام توان برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات آینده تلاش کنند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اسفندماه در کشور برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین