کد خبر: ۶۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی دلتنگی های عاشقانه ثبت شده است و این فیلم از چهارشنبه اکران خواهد شد.
غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره آخرین تصمیمات شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز دوشنبه 23 شهریور اکران فیلم سینمایی دلتنگی های عاشقانه در گروه سینمایی اریکه ایرانیان به تصویب رسید.

وی افزود: این فیلم سینمایی که کارگردانی آن را رضا اعظمیان برعهده دارد از چهارشنبه 25 شهریور ماه در سینماهای کشور اکران می شود.

فرجی درباره روز ملی سینما نیز خاطرنشان کرد: بلیت فیلم ها در روز ملی سینما در تمام سینماهای کشور به صورت نیم بها محاسبه شد و همین مساله باعث استقبال قابل توجه مردم از سینما شد.

دلتنگی های عاشقانه داستان فرشته و منوچهر است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه شان دستخوش تغییراتی می شود.
در این فیلم محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی، شیوا خنیاگر به ایفای نقش پرداخته اند.

تقدیر هنرمندان به دلیل یک انتصاب در صدا و سیما

جمعی از هنرمندان در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما و قائم مقام این رسانه، از انتصاب های جدید در این سازمان تقدیر کردند.

علی اصغر پورمحمدی به تازگی رامین ولایتی را به عنوان قائم مقام اجرایی معاون سیما منصوب کرد.

ولایتی پیش از این مدیر عاملی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان را برعهده داشت.
جمعی از هنرمندان از جمله ایرج طهماسب، حمید جبلی، حمید مدرسی، عادل فردوسی پور، محمدحسین لطیفی، مهران مدیری، محسن تنابنده، احسان علیخانی، وحید جلیلوند، رسول صدر عاملی، سید ضیاء الدین دری، محمد سلوکی، رضا رشیدپور و... در نامه ای به رئیس و قائم مقام سازمان صدا و سیما از این انتصاب تقدیر کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: سازمان صداوسیما به عنوان بزرگترین نهاد جریان ساز رسانه ای کشور در شرایط امروز تولید و عرضه محصولات متنوع فرهنگی، نیازمند همدلی و تعامل موثر و سازنده بین مدیران با هنرمندان عرصه تولید است.

در ادامه این نامه آمده است: امضاءکنندگان این نامه مراتب تشکر و قدردانی خود را از انتصاب شایسته جناب آقای رامین ولایتی به عنوان قائم مقام اجرایی معاونت سیما اعلام می کنند.

در پایان این نامه آمده است: امیدواریم با حضور ایشان با توجه به سابقه اجرایی موثر و تعامل صمیمی و سازنده با هنرمندان و تولیدکنندگان آثار تلویزیونی در گذشته، مسیر تولید برنامه های تاثیرگذار و جریان ساز و خلق آثار تلویزیونی ممتاز و ماندگار در رسانه ملی هموارتر شود.

از دیگر امضا کننده گان این نامه می توان به جواد نوروزبیگی، سید مسعود اطیابی، سید ضیاء هاشمی، حسین فرحبخش، منصور سهراب پور، خشایار الوند، مسعود فروتن، سید جواد رضویان، محمدرضا حسینیان، پیمان قاسم خانی، اندیشه فولادوند، سید محمود رضوی، محمد خزایی، محمدرضا شفیعی، ایرج محمدی، رضا جودی، احمد کاشانچی، مجید مولایی، مهران رسام، بهروز خوشرزم و رضا انصاریان اشاره کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین