|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
محمد وکیلی استاندار سمنان گفت باید فضا برای فروشندگان مواد مخدر نا امن باشد تا امکان دسترسی به مواد مخدر برای مصرف کنندگان وجود نداشته باشد
به گزارش  روابط عمومی استانداری سمنان  پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با حضور مهندس وکیلی استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان بر گزار گردید .

 استاندار سمنان در این جلسه با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی گفت: مسئولین باید با برنامه ریزی های تدریجی و آموزشی نسل جوان را که در معرض خطر جدی تری قرار دارند با اثرات مخرب اعتیاد آشنا کنند .

ایشان افزود :خانواده ها نیز باید حساس باشند و رفتارهای فرزندانشان را کنترل نمایند زیرا خانواده ها میتوانندنقش موثری در پیشگیری از اعتیاد داشته باشند .

 وی با اشاره به اینکه اعتیاد یک موضوع اجتماعی نیست بلکه یک موضوع سیاسی است خاطر نشان کرد مواد مخدر هم روح جامعه و هم اقتصاد و فرهنگ را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد .

 استاندار سمنان اظهار داشت :برخورد با مواد مخدر یک حرکت اجتماعی است  که در این راستا ائمه مساجد بسیج و همه مردم باید کمک کنند تا با این حرکت برنامه ریزی شده دشمن مبارزه کنیم .

 ایشان خاطر نشان کرد: که مسئولین استان مصمم هستند که با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد جدی صورت گیرد و اجازه نخواهند داد عده ای سوداگر  وسود جو استان را نا امن کنند و بخواهند با عبور مواد مخدر از مرز کویر و مرز استان به منافع خود برسند و مانیز تلاش خواهیم کرد تا تمام جاده ها را کنترل کنیم تا از عبور قاچاقچیان مواد مخدر جلوگیری نماییم استاندار سمنان ضمن قدردانی از تلاشهای ماموران نیروی انتظامی و اطلاعات گفت: در استان سمنان با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر بر خورد جدی صورت گیرد و در هفته اخیر سه باند قوی مواد مخدر در استان کشف و دستگیر شدند و حدود یک تن مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد و یقینا قوه قضاییه نیز قاطعانه با آنان برخورد خواهد نمود.

 استاندار سمنان از مردم خواست در صورت مشاهده فروشندگان مواد مخدر و معتادان موضوع را سریعا به نیروی انتظامی اعلام نماید تا پلیس نسبت  به جمع آوری آنان اقدام نماید.   

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین