|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۶۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
عبدالرضا داوری از نزدیکان دولت قبل و از جمله افرادی که در این مراسم به همراه غلام حسین الهام و مجتبی ثمره هاشمی حضور داشت در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید روایتی دیگر از مراسم دیروز بیان می کند .
بعد از پایان دو سال از دولتی که در طول عمر خود حواشی بسیاری را به دنبال داشت، هنوز هم گاهی رئیس دولت قبل و گاهی اطرافیانش علاقه خاصی به حاشیه آفرینی دارند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در حالی که این روزها بحث بر سر تصویب یا رد برجام در مجلس بسیار داغ است و البته سنگ اندازی هایی که برخی مخالفان دولت در این مسیر انجام می دهند، برگزاری مراسم بر سر مزار شهید مصطفی احمدی روشن از سوی اهالی دولت قبل کمی معنادار به نظر می رسد؛ مراسمی که طبق اطلاعیه ها قرار بود محمود احمدی نژاد نیز در آن حضورداشته باشد.

احمدی نژادی ها بدون احمدی نژاد

«مکتب امیرالمؤمنین(ع)»، روز یکشنبه با سخنرانی «غلامحسین الهام» و حضور میهمان ویژه و «خدمتگزار ملت» بر مزار دانشمند هسته‌ای، «مصطفی احمدی‌روشن» برگزار خواهد شد. این متنی بود که در رسانه های حامی احمدی نژاد پخش شده بود و از افراد دعوت می کرد تا در این مراسم حضور پیدا کنند؛ در ادامه متن این اطلاعیه آمده بود آمده بود این برنامه ساعت شش عصر در امامزاده علی‌اکبر(ع) در چیذر برگزار می‌شود. طبق  آنچه اعلام شده بود این مراسم باید روز قبل برگزار می شد اما نکته ای که به چشم خورد آن بود که به رغم اطلاع رسانی ها و حتی بیان آسانترین راه ها برای رسیدن به چیذر، جمعیتی که حامیان احمدی نژاد علاقمند بودند دراین مکان حضور پیدا کنند مشاهده نشد، البته ساعت از 6 گذشت و خبری هم از حضور مهمان ویژه نشد. عدم حضور احمدی نژاد این گمانه را تقویت کرد که شاید حضور کم افراد باعث شد تا رئیس دولت قبل از آمدن و سخنرانی کردن پشیمان شود .

بر اساس گزارش رسانه ها،هنگام آغاز برنامه به جز خبرنگاران تنها 46 نفر در سالن حاضر شده بودند.

مراسم چیذر به روایت داوری

عبدالرضا داوری از نزدیکان دولت قبل و از جمله افرادی که در این مراسم به همراه غلام حسین الهام و مجتبی ثمره هاشمی حضور داشت در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید روایتی دیگر از مراسم دیروز بیان می کند .

او در توجیه نیامدن احمدی نژاد عنوان می کند از ابتدا قرار نبود احمدی نژاد بیاید و این اشتباه هماهنگ کنندگان این مراسم بوده است.  داوری گفت : مدتی است جلسات هفتگی تحت عنوان مکتب امیرالمومنین که در این جلسات به بازخوانی نهج البلاغه مشغول هستند برگزار می‌شود.وی ادامه داد: محوریت این جلسات با حضور دکتر الهام برگزار می شود داوری گفت : این جلسات هر هفته در منزل یکی از شهدا برگزار می شود که وقتی بحث برگزاری این جلسه به خانواده احمدی روشن پیشنهاد شد خانواده این شهید به دلیل آنکه منزل ملکی ندارند و مستاجر هستند خود آنها پیشنهاد می دهند در همان محدوده امامزاده علی اکبر (ع) این جلسه برگزار شود.

 داوری در ادامه عنوان می کند : برخی دوستان پیگیر بودند که آقای احمدی نژاد هم در این جلسات به جهت ارتباط و علاقه ای که میان اقای احمدی روشن و آقای احمدی نژاد داشتند نیز حضور داشته باشند. عبدالرضا داوری مطرح می کند : دوستان در هماهنگ کردن با دفتر آقای احمدی نژاد ظاهرا کمی تاخیر داشته اند و از رو این هماهنگی صورت نمی پذیرد و به دلیل نا آشنایی با برنامه های آقای دکتر پیش از قطعی شدن حضور ایشان را اعلام می کنند.

 داوری می گوید : در آن زمان برای دکتر احمدی نژاد برنامه دیگری تنظیم شده بود که نمی توانستند در این برنامه حضور پیدا کنند و تنها دلیل پیشنهاد برای حضور آقای احمدی نژاد میزان علاقه ای بود که مصطفی احمدی روشن به  ایشان داشت، بود.

تداخلی که داوری به آن اشاره نکرد

هرچند بر اساس گفته های عبدالرضا داوری مراسم روز قبل یک جلسه هفتگی نهج البلاغه در منزل شهدا بود اما در بحبوحه برسی برجام در کمیسیون ویژه که البته در این کمیسیون نیز نزدیکان به دولت قبل حضوری پررنگ دارند و گاهی از اظهارات انها بیشتر معنای جناحی برداشت می شود تا حرکت بر اساس منافع ملی، تدارک دیدن جلسه ای بر سر مزار شهید احمدی روشن که نام او با مسئله هسته ای ایران گره خورده است آن هم با سخنرانی رئیس دولت قبل نمی تواند تنها جلسه ای برای بازخوانی نهج البلاغه تلقی شود و این گمانه تقویت می گردد که گویا سیاست ورزی گروهی خاص تمامی ندارد هرچند موقعیت مناسب نباشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
17
1
بنظر من شما نگران نباشید . مردم همه به موقع لازم می آیند و بدانید دکتر محبوب قلبهاست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
3
اره ولی از در عقب...
زری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
3
هههههههههههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
0
خیلی ترسو هستید
فکر میکنید احمدی مثل شماست؟
از اون دنیا بترسید که دروغ منتشر میکنید و جوابیه هم نشر نمیدین
به خدا اگر اون دنیا از شماها بگذرم
خداوندا همه دروغگوها رو هدایت کن و اگر نشدند نابود
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
0
ان شاءالله احمدی نژاد به یاری رهبر خواهد آمد و همچون سربازی فداکار در خدمت ایشان خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
0
اینهمه تلاش برای چیست ؟محو نشدن ازذهن مردم ؟دولت تدبیر عالیه چون کارش درذهن می مونه سعدیا مرد نیکو نام نمیرد هرگز خیلی تلاش شد تا افرادی ازذهن جامعه پاک شونداما نشد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
0
اقای احمدی مملکت دوباره داره درست میشه بیا وقتشه خراب کنی
|
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین