|
|
امروز: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۰
کد خبر: ۶۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
رییس فدراسیون جودو امروز تغییراتی را در فدراسیون تحت نظر خود انجام داد و آرش میراسماعیلی را از مدیریت تیم های ملی کنار گذاشت و عبدالجلیل رضوی و محمد درخشان را به همکاری دعوت کرد.
محمد علی رستگار از ریاست فدراسیون جودو استعفا داد که پس از کش و قوس های فراوان این کنارگیری مورد قبول مسئولان وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفت تا وی به کار خود ادامه دهد.

رستگار که چند صباحی بود از اختلاف او آرش میراسماعیلی اخبار گوناگونی به گوش می رسید، امروز یکشنبه وی را از مدیریت تیم های ملی برکنار کرد تا از این پس خودش علاوه بر ریاست فدراسیون در سمت مدیریت تیم های ملی فعالیت کند. با این حال میراسماعیلی همچنان به عنوان نایب رییس فدراسیون جودو کار خود را دنبال می کند.

در متن تقدیر از آرش میراسماعیلی که درسایت فدراسیون جودو آمده است، رستگار اعلام کرده: با توجه به مشغله های اخیر جنابعالی و تمایل شما به تمرکز بیشتر در سایر فعالیت ها ، بدین وسیله از تلاش و زحمات بی شائبه جنابعالی در طول مدت اداره تیم های ملی تقدیر و تشکر به عمل می آید.

حسب ساختار جدید فدراسیون ، مسئولیت تیم های ملی را شخصاً برعهده خواهم گرفت .
توفیق جنابعالی را در امر مسئولیت نایب رئیس فدراسیون از خداوند متعال مسئلت دارم .

همچنین محمد علی رستگار طی احکامی عبدالجلیل رضوی را به عنوان رییس کمیته فنی و محمد درخشان را به عنوان رییس کمیته آموزش و مربیان منصوب کرد.

رضوی و درخشان سابقه ریاست در فدراسیون جودو را دارند.
گفتنی است، داود میقانی نیز به عنوان عضو هیات رییسه و رییس کمیته توسعه و گسترش جودو منصوب شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین