|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
نماینده شرکت این سن تچ سوئیس گفت: نیروهای فنی ایرانی به علت آنکه دسترسی سختتری به تکنولوژی روز دارند، از این رو به جای خرید این فناوری ها، سعی در تولید آن دارند و از این لحاظ می توان در آن نیروی فنی خوب پیدا کرد.
فیلیکس هابر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: باتوجه به اینکه در سوئیس نیروی فنی کمی وجود دارد، لذا همواره به دنبال نیروی فنی توانمند هستیم.

وی یادآورشد: همواره حدسمان این بود که به علت دسترسی کم نیروهای فنی ایرانی به تکنولوژی های روز، آنان باید مجبور باشند به جای خرید این تکنولوژی اقدام به تولید آن کنند، لذا می توان در این کشور نیروهایی با توانمندی بالا پیدا کرد.

هابر که نماینده شرکتی است که با یک شرکت فعال در عرصه تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کند، تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است، اظهار کرد: این سن تچ یک شرکت بین المللی است که در زمینه بانک و سپرده گذاری فعالیت و به خیلی از بانک ها در دنیا سرویس ارایه می کند.

نماینده شرکت این سن تچ سوئیس گفت: این شرکت از دو سال قبل که اسپانسر یک کنفرانسی بود با شرکت سانای زنجان آشنا و صحبت بر سر همکاری از آنجا شروع شد و در این کنفرانس ایده ها را با هم به اشتراک گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: پس از این کنفرانس با هم در تماس بودیم و به این نتیجه رسیدیم که محصولاتی که در سانای تولید می شود و با محصولاتی که در این سن تچ تولید می شود می توانند همدیگر را کامل کنند.

هابر به تفاهم امضا شده میان این دو شرکت اشاره کرد و ادامه داد: این یک تفاهم نامه دو طرفه است که شرکت این سن تچ به حمایت از محصولات سانای زنجان می پردازد و شرکت سانای زنجان نیز حامی محصولات این شرکت خواهد بود.

نماینده شرکت این سن تچ سوئیس گفت: از سوی دیگر این دو شرکت به تبادل اطلاعات و دانش فنی می پردازند و از تجربیات یکدیگر در تولید نرم افزارها استفاده می کنند.

وی افزود: این شرکت یک نگاه از نزدیک به تولیدات شرکت ایرانی داشت و محصولات و کارهای آنان را بررسی و مشاهده کرد که سانای تکنولوژی بسیار خوبی در زمینه محصولات خود را دارد به ویژه اینکه این شرکت در حوزه های مختلف به ویژه بازار سرمایه وارد شده است و محصولات آن گستره وسیعی دارد و یک شرکت پیشتاز در زمینه تکنولوژی پیشرفته محسوب می شود.

هابر یادآورشد: روحیاتی که پشت شرکت قرار دارد مساله مهمی است و نیروهای کاری، با انگیزه و سخت کوشی در آن فعالیت می کنند.
تفاهم نامه میان این دو شرکت با حضور نمایندگان آنها و مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان امروز /یکشنبه/ امضا شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین