|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۶۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
نفرات برتر رشته سر طناب از سوی کادر فنی این مسابقات، اعلام شد.
رقابت های سنگنوردی قهرمانی کشور که از روز شنبه 21 شهریور در باشگاه پیام نور تهران آغاز شده است در اولین روز از این مسابقات سنگنوردان در بخش سر‌طناب به رقابت پرداخت و نفرات برتر آن مشخص شدند.

بدین ترتیب در بخش بزرگسالان داود رکابی از زنجان، رضا کلاسنگیان از گلستان، خسرو هاشم‌زاده از تهران در بخش جوانان،محمد مهدی جلیلی از خراسان رضوی، سجاد مستجاب‌الدعوه از خراسان رضوی و محمد حسین رفیی از کرمانشاه، در بخش نوجوانان B  متین بیات از همدان، علی طاهری دیسی از شوش، علیرضا پیله فروشان از قزوین و نوجوانان   A محمد امین محمدلو از زنجان، پوریا رسولی از زنجان، ابوالفضل حسن‌پور از خراسان رضوی معرفی شدند.

آغاز مسابقات بولد‌رینگ از عصر امروز

در ادامه این رقابت ها سنگنوردان از بعداز ظهر امروز تا فردا شب ساعت 21 در بخش بولد‌رنگ به مسابقات خواهند پرداخت.

این رقابت ها در بخش مردان برگزار می‌شود و از روز سه‌شنبه 24 شهریور در بخش زنان پیگیری خواهد شد.

ابری بودن ارتفاعات دماوند

هادی صابری، دبیر فدراسیون کوهنوردی از خصوص وضعیت کنونی دماوند گفت: در ارتفاعات دماوند هوا ابری است و احتمال بارش و ورزش باد شدید وجود دارد. کوهنوردان در این زمانها از صعود جدا خود‌ داری کنند.

نکات ایمنی در صعود جدا رعایت شود و ابزار و امکانات کافی به این ورزش بپردازند.

صعود اروپایی‌ها به دماوند

وی در این‌باره گفت: در صعود به دماوند به غیراز کوهنوردان ایرانی، اروپایی‌ها نیز بیشتر به این منطقه اعزام می‌شوند و به جام ایران صعود می‌کنند و از شرق آسیا نفرات کمتری می‌آیند و اینکه علت حضور زیاد کوهنوردان اروپا در دماوند به خاطر این است که کوههای بلند در قاره سبز کم است و بلندترین قله اروپا مون بلان با ارتفاع 4810 متر می‌باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین