|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
»
کد خبر: ۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
روز سه شنبه چیت چیان وزیر نیرو به منظور بررسی مسائل و مشكلات مربوط به خصوصی سازی و توزیع، سوخت زمستانی نیروگاههای كشور و نحوه تأمین برق تابستان سال 1393 به کمیسیون انژی مجلس می رود.
اعضای کمیسیون انرزی مجلس در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از آبهای مرزی غرب كشور بازدید خواهند داشت. روز سه شنبه چیت چیان وزیر نیرو به منظور بررسی مسائل و مشكلات مربوط به خصوصی سازی و توزیع، سوخت زمستانی نیروگاههای كشور و نحوه تأمین برق تابستان سال 1393 به کمیسیون انژی مجلس می رود.

ادامه بررسی لایحه كشوری قانون بودجه سال 1392 كل كشور، بررسی طرح یك شوری طرح ملی جمع آوری آب باران، بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 1390 كل كشور و بررسی توافقنامه گازی بین ایران و عمان با حضور مسؤولین وزارت نفت از برنامه های اعضای کمیسیون انژی مجلس در روز یکشنبه هفته آینده است.

همچنین اعضای این کمیسیون در روز های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از آبهای مرزی غرب كشور بازدید خواهند داشت.

روز سه شنبه نیز چیت چیان وزیر نیرو به منظور بررسی مسائل و مشكلات مربوط به خصوصی سازی و توزیع، سوخت زمستانی نیروگاههای كشور و نحوه تأمین برق تابستان سال 1393 به کمیسیون انژی مجلس می رود.

طی هفته اینده كارگروه امور نیرو این کمیسیون ضمن بررسی مشكلات مربوط به آب یزد با حضور نمایندگان یزد و رئیس مجمع استان اصفهان بررسی‌های خود در خصوص اساسنامه شركت ملی نفت ایران با حضور مسؤولین وزارت نفت، مركز پژوهشها و دیوان محاسبات كشور را ادامه می دهند.

گفتنی است كارگروه امور انرژی های نو و انرژی اتمی به بررسی مشكلات سازندگان تجیهزات نفتی با حضور كارشناسان وزارت نفت می پردازد و كارگروه تحقیق و تفحص از فروش نفت گزارش خود از تحقیق و تفحص از فروش نفت را ارئه خواهد کرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین