|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۵
کد خبر: ۶۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: همچنین 9 هنرمند ایرانی نیز با آثار خود در بخش‌های اصلی کارگاه سنگ و آهن این سمپوزیوم حضور خواهند داشت.
عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز هفتمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران از اول مهرماه با حضور 14 هنرمند خارجی و 9 مجسمه‌ساز ایرانی خبر داد.

عیسی علیزاده درباره آخرین روند از مقدمات برگزاری این دوره سمپوزیوم مجسمه گفت: اول مهرماه هفتمین سمپوزیوم مجسمه تهران آغاز به کار می‌کند. این دوره از سمپوزیوم دارای دو بخش کارگاه سنگ و آهن است که 33 هنرمند ایرانی و خارجی در بخش‌های اصلی و جنبی این رویداد هنری حضور دارند.

رئیس هفتمین سمپوزیوم مجسمه تهران با اشاره به اینکه این دوره سمپوزیوم میزبان بیش از 14 هنرمند خارجی خواهد بود بیان کرد: 14 هنرمند خارجی از 13 کشور در این دوره از سمپوزیوم حضور خواهند داشت. هنرمندانی از کشورهایی چون روسیه، بلاروس، آلبانی، پرتقال، ایتالیا، صربستان، تایوان، کره، آلمان، پرو، بلغارستان، یونان و رومانی مجسمه‌سازان این دوره سمپوزیوم سنگ و آهن هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: همچنین 9 هنرمند ایرانی نیز با آثار خود در بخش‌های اصلی کارگاه سنگ و آهن این سمپوزیوم حضور خواهند داشت. ضمن اینکه همچون ادوار گذشته رویکرد کلی سمپوزیوم تهران؛ آموزشی است و به همین منظور در بخش جنبی جشنواره 10 دانشجو به ارائه آثار خود خواهند پرداخت.
 

او با اشاره به محل سمپوزیوم گفت: محل برگزاری سمپوزیوم مانند دوره‌ گذشته برج میلاد تهران خواهد بود و جای گذاری مجسمه‌ها در نقاط تهران را به عنوان سیاست کلی این رویداد هنری حفظ خواهیم کرد.‌

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین