|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۶۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
جعفرزاده بیان داشت : چرا آقای جلیلی فضا را با حرف های نسنجیده خود و اتفاقا خلاف واقع متشنج می کند، من اصلا به این شیوه اعتقاد ندارم و به نظرم آقای ظریف باید در کمیسیون برجام شرکت کند اما در مناظره شرکت نکند.
نماینده رشت بیان داشت : چطور آقای جلیلی که شش سال حاضر نبود به مجلس بیاید، تا این حد علاقمند به شرکت در جلسات کمیسیون برجام است. وی همچنین گفت : آقای ظریف به کمیسیون بیاید و توضیح دهد اما در مناظره شرکت نکند.

جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ با بیان این نکته که ظریف وارد بازی مناظرات نشود گفت : حق کمیسیون ویژه بررسی برجام است و باید سخنان مخالف و موافق را بشنود، ولی اگر پای مناظره به میان بیاید دیگر بوی خوبی از آن به مشام نمی رسد.

 وی افزود:  متاسفانه انتظار از کمیسیون برجام می آمد که در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارد و به سمتی حرکت کند که دو قطبی نباشد. نماینده رشت بیان داشت : حرکت کمیسیون برجام خواسته یا ناخواسته در جهت دو قطبی کردن برجام است، حتی اگر بگوید خواسته او این نیست اما نتیجه ای که مشاهده می شود در راستای دو قطبی کردن آن است .

وی ادامه داد: کمیسیون می تواند حرف هرکدام را مجزا بشنود که در آن شیوه شنیدن هم حرف و حدیث است و اعتقاد دارم این شیوه صحیح نمی باشد. جعفرزاده افزود: کمیسیون می تواند حرف موافقین و مخالفین را بشنود اما شیوه ای که در پیش گرفته است درست نیست .

وی همچنین بیان داشت : جالب است آقای جلیلی که 6 سال هیچ گاه به مجلس نیامد و آماده نبود به سوالات نمایندگان پاسخ دهد و محلی از اعراب برای مجلس قائل نبود، چطور شده است تا این حد علاقمند به حضور در مجلس شده است و در کمیسیون برجام تا شب می نشیند و تنها داستان تعریف می کند؟! چه اتفاقی رخ داده است؟!

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: تمام صحبت های آقای جلیلی در دوره های قبل درس تاریخ بوده به اعضای تیم مذاکره کننده قبلی ،انها تاریخ را خوب یاد گرفتند اما چیزی از برجام را پیش نبردند.

 جعفرزاده بیان داشت : چرا آقای جلیلی فضا را با حرف های نسنجیده خود و اتفاقا خلاف واقع متشنج می کند، من اصلا به این شیوه اعتقاد ندارم و به نظرم آقای ظریف باید در کمیسیون برجام شرکت کند اما در مناظره شرکت نکند.

 نماینده رشت در پاسخ به این سوال که چه لزومی داشت در بررسی برجام تیم قبلی حضور داشته باشد گفت : سو گیری قاطبه کمیسیون برجام از وابستگان به دولت قبل و تیم مذاکره کنندگان قبلی بودند، بالاخره این مجلس مجلس نهم است و برخی علاقه ها موجب شد تا تجدید خاطرات کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
اقای محترم درست صحبت کن اگر دوره جلیلی توافقی صورت میگرفت موظف بود به مجلس ارائه کنه ....البته اگه بعضی خاءنها میزاشتند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین