|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۶۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
آتش سوزی ماشین لباسشویی در منزل مسکونی، آتش نشانان را به شهرک رازی دولت آباد کشاند.
از پایگاه خبری 125، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل وقوع حادثه گفت: با توجه به اینکه هنگام آتش سوزی مالک در منزل حضور نداشت خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

محسن حاجی شمسایی گفت: مشاهده دود غلیظی که از یکی از واحدهای مسکونی یکی از مجتمع های شهرک رازی در خیابان دولت آباد به بیرون پخش می شد موجب شد تا همسایگان در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کنند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:33 روز یکشنبه، آتش نشانان ایستگاه های 14، خودروی بالابر 14 و ایستگاه 83 را به محل حادثه اعزام کرد.

حاجی شمسایی گفت: پس از حضور تیم اطفا و نجات مشاهده شد که یکی از واحدهای طبقه سوم یک ساختمان 4 طبقه دچار آتش سوزی شده است و این در حالی بود که مالک در منزل حضور نداشت.

وی ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به باز کردن درب واحد مسکونی کردند و با استفاده از دستگاه تنفسی وارد منزل شدند.

حاجی شمسایی افزود: دود بسیار غلیظی فضای منزل را فرا گرفته بود که آتش نشانان بلافاصله به جستجوی اعضای احتمالی خانه در محیط دود گرفته مشغول شدند که خوشبختانه فردی یافت نشد.

وی گفت: نیروهای عملیات به سرعت کانون آتش سوزی را که ماشین لباسشویی بود در آشپزخانه یافتند و به سرعت شعله های سرکش آتش را که در حال سرایت به دیگر قسمت های آشپزخانه بود با استفاده از دو دستگاه خاموش کننده آب و گاز مهار و خاموش کردند.

به گفته حاجی شمسایی، علت این آتش سوزی اتصال سیستم برق ماشین لباسشویی روشن و شعله وری آن بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین