|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
وی ادامه داد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه ای اعلام کرد که تیم های بدهکار پس از پرداخت بدهی های خود می توانند در مسابقات لیگ شرکت کنند.
رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: قانون مالیات با مشکلاتی روبه رو است و باید مسئولان به فکر تغییر آن باشند.

مهدی تاج امروز ( شنبه ) پس از انتخابات مجمع سازمان لیگ در جمع خبرنگاران در مورد تیم های بدهکار و حضور آنها در لیگ دسته یک گفت: با مشکل تیم های بدهکار لیگ دسته یک باید به صورت ریشه ای برخورد شود.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه ای اعلام کرد که تیم های بدهکار پس از پرداخت بدهی های خود می توانند در مسابقات لیگ شرکت کنند.

رییس سازمان لیگ فوتبال در مورد انتشار رقم قرارداد بازیکنان و ناراحتی آنها از آن گفت: شنیده ام که بازیکنان از این مساله ناراحت شده اند اما حسن این موضوع ، راستی آزمایی قرارداد ها است.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران سازمان لیگ هم حاضر به اعلام قرارداد های خود هستند، خاطرنشان کرد: برای مبارزه با فساد ابتدا باید شفافیت داشت و باید بدانیم که دریافتی بازیکنان چقدر است.از نظر من اعلام قرارداد های مدیران نیز هیچ ایرادی ندارد. نهادهای نظارتی نیز در مورد اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان خواهان اعلام مبالغ بودند.

وی در مورد این که برخی از بازیکنان به اندازه مبلغ قرارداد خود از باشگاه ها پول دریافت نمی کنند، گفت: ایراد این است که اداره مالیات یقه همه را می گیرد. متاسفانه بازیکنان ما به اندازه مبلغ قرارداد خود از باشگاه ها پول دریافت نمی کنند اما اداره مالیات زودتر از پرداخت پول ، خواهان مالیات است.

وی تاکید کرد: گرفتن مالیات به این شیوه در حق بازیکن ظلم است و به اعتقاد من باید قانون اصلاح شود.

تاج در مورد این که برخی مسئولان گفته اند که مبلغ قرارداد های مربیان و بازیکنان لیگ برتری واقعی نیست ، اظهار کرد: این مساله به ما ارتباط پیدا نمی کند.

وی همچنین در مورد ادعای محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال مبنی براینکه باشگاهی با 21 بازیکن قرارداد بسته که برخی از این بازیکنان اصلا وجود خارجی ندارند، گفت: شاید چنین مساله ای صحت داشته باشد و ما روی این مساله کار خواهیم کرد. دادکان دلسوز فوتبال است و حتی اگر او در خصوص سازمان لیگ هم صحبت کند ، مطالبش را پیگیری می کنیم.

رییس سازمان لیگ در مورد اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاق بسیار بدی در این دیدار که 19 شهریورماه برگزار شد ، رخ داد و سنگی به سمت بازیکن آلومینیوم پرتاب شد که براثر این پرتاب وی آسیب دید .

وی ادامه داد: هواداران خیبر می گویند فردی که سنگ را پرتاب کرده ، هوادار خیبر نبوده است اما به هر حال آنها میزبان بودند و باید شرایط مناسب و ایمن را برای برگزاری هرچه بیشتر این دیدار فراهم می کردند.
رییس سازمان لیگ فوتبال در مورد خرید تجهیزات داوری گفت: خرید تجهیزات داوری به فدراسیون فوتبال مرتبط است.
وی همچنین در مورد مشخص شدن اعضای مجمع سازمان لیگ اظهار کرد: مجمع سازمان لیگ هر 2 سال یک بار برگزار می شود و اعضای جدید انتخاب می شوند. سازمان لیگ به دلیل اتمام دوره 2 ساله اعضای مجمع خود خیلی سریع جلسه ای را برگزار کرد.
رییس سازمان لیگ فوتبال کشور افزود : براساس قانون ، دو مدیر از لیگ دسته یک، چهار مدیر از لیگ برتر و چهار هیاتی که در لیگ برتر نماینده دارند باید به عنوان اعضای مجمع سازمان لیگ انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: زینعلی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و شیعی از باشگاه پیکان از لیگ دسته یک، ایوبیان رییس هیات فوتبال استان همدان و هنرپیشه رییس هیات فارس از میان هیات های فوتبال لیگ یک، شیرازی، ششگلانی، بهرامی و طالقانی از هیات های تهران، آذربایجان شرقی، قم و خوزستان از هیات های لیگ برتری نفراتی بودند که به عنوان عضو مجمع انتخاب شدند.
وی اظهار کرد: همچنین از تیم های لیگ برتری نیز محمد عباسی تراکتورسازی، منصور قنبرزاده نفت تهران، سعید آذری ذوب آهن و اصغر باقریان سپاهان به عضویت مجمع درآمدند.

تاج ادامه داد: با توجه به این که می خواهیم دست رییس آینده فدراسیون فوتبال را باز بگذاریم ، اعضای جدید مجمع هیات رییسه سازمان لیگ برای 7 ماه انتخاب می شوند تا رییس بعد با هرکسی که بخواهد بتواند کار کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین