|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
»
کد خبر: ۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
مشاور ارشد رئیس جمهور در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران از برنامه خود بعد از پایان کار دولت خبر داد.
تدبیر و امیداسفند‌یار رحیم‌مشایی  در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیتش بعد از دولت دهم، گفت: پس از پایان کار دولت، به دفتر رئیس‌جمهور سابق خواهم رفت.

وی در ادامه در مورد وضعیت دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان اظهار داشت: این دانشگاه در سال 89 مجوز گرفته و من از همان سال رئیس هیئت امنای این مجتمع بودم، ولی اکنون علاقه چندانی ندارم که کار اجرایی کنم و  بعد از این تنها عضو هیئت امنا خواهم بود.

مشاور ارشد رئیس ‌جمهور  در پاسخ به سؤالی درباره اینکه بنا به برخی مقررات باید اعضای هیئت ‌‌امنای دانشگاه‌ها عضو هیئت علمی باشند، گفت: اینچنین نیست و این مسأله بستگی به اساسنامه خود دانشگاه دارد، البته من علاقه‌ای ندارم که رئیس هیئت امنای این دانشگاه باشم.

مشایی  با بیان اینکه دانشگاه جامعه بین‌المللی ایرانیان محدودیتی برای رشته‌های موجود در خود ندارد، افزود: این دانشگاه در تمامی رشته‌ها اعم از انسانی و فنی پذیرش دانشجو خواهد داشت و یک دانشگاه جامع است.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا محل دفتر رئیس ‌جمهور سابق در میدان ونک خواهد بود، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست دفتر رییس‌جمهور سابق در کجا باشد و من از این مسأله اطلاعی ندارم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین