|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۶۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
استاندار سمنان گفت: به منظور جدا سازي آب فضاي سبز شهري و آب شرب بايد تمهيدات لازم صورت گيرد.
محمد وكيلي استاندار سمنان در سفر به شهرستان دامغان در جلسه بررسي مسائل و مشكلات شهر اميريه كه در بخشداري اميريه برگزار شد گفت: بسياري از مسائل با تعامل و همكاري بين شوراهاي شهر و مسئولين محلي مرتفع مي گردد.

وي افزود: بايد جهت رفع مشكلات راهكارهاي لازم ارائه گردد تا با بررسي راهكارها موانع و مشكلات برطرف گردد.

استاندار سمنان گفت: به منظور جدا سازي آب فضاي سبز شهري و آب شرب بايد تمهيدات لازم صورت گيرد.

وي خاطر نشان كرد: مشكلات مربوط زمين مسكوني در محدوده شهر بايد مرتفع گردد.

استاندار سمنان در خصوص آزاد سازي كاروانسرا و بناهاي تاريخي اميريه گفت: مسكن و شهرسازي با همكاري ميراث فرهنگي بايد نسبت به تامين زمين اقدام نمايند.

وي از بنياد مسكن انقلاب اسلامي خواست تا قير مورد نياز را جهت آسفالت مسكن مهر اميريه در اختيار شهرداري قرار دهد.

ايشان با اشاره به وقوع حوادث غير مترقبه گفت: بايد ستاد مديريت بحران همكاري و مساعدت لازم را در خصوص اقدام بموقع حوادث به شهرداري اميريه داشته باشد.

در این جلسه که فرماندار شهرستان دامغان و جمعی از مدیران استان حضور داشتند اعضای شورای شهر امیریه مسائل و مشکلات شهر را بیان نمودند.

استاندار سمنان: يكي از اولويت هاي مهم دولت حمايت از واحدهاي توليدي است.

محمد وكيلي استاندار سمنان در سفر به شهرستان دامغان در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد كه با حضور مجد فرماندار دامغان و دكتر رستميان نماينده مردم دامغان تشكيل شد، يكي از اولويت هاي مهم دولت كه بايد همه مديران به آن توجه داشته باشند را حمايت از واحدهاي توليدي عنوان كرد.

ايشان با تاكيد بر تلاش جهت رفع مشكلات واحدهاي توليدي خاطر نشان كرد عدم توجه به واحدهاي توليدي مي تواند افزايش بيكاري و به تبع آن ناهنجاري هاي اجتماعي را به دنبال داشته باشد. وي خاطر نشان كرد: دستگاههاي اجرايي بايد نهايت همكاري را با واحدهاي صنعتي داشته باشند.

استاندار سمنان افزود: با قطع گاز و برق واحدهاي توليدي و ايجاد زمينه تعطيلي آنها نه تنها بيكاري در استان افزايش خواهد يافت بلكه توليد كشور با مشكل مواجه خواهد شد.

كمبود نقدينگي، مشكلات ماليات و تامين اجتماعي و بيمه بيكاري و نيز مشكلات هزينه آب، برق و گاز از مهمترين مشكلاتي بود كه در اين جلسه مورد پيگيري قرار گرفت.

در اين جلسه مسائل و مشكللات 11 واحد صنعتي در شهرستان دامغان مورد بررسي قرار گرفت.
همچنين استاندار سمنان با حضور در رصدخانه ستاره شناسي روستاي وركيان دامغان با تاكيد بر حمايت از طرح هاي انجمن نجوم و ستاره شناسي دامغان خاطر نشان كرد: براي جذب گردشگران و كمك به اقتصاد شهرستان بايد بسترهاي لازم جهت جذب و اسكان فراهم گردد.

مهندس وكيلي با اشاره بر استفاده مناسب از ظرفيت هاي مناسب شهرستان دامغان براي جذب گردشگر در زمينه جذب گردشگر در زمينه نجوم و ستاره شناسي گفت: از طرح هاي انجمن نجوم و ستاره شناسي اين شهرستان حمايت مي كنيم.

ايشان انجمن نجوم و ستاره شناسي دامغان را يك مجموعه منحصر به فرد عنوان كرد و گفت: بايد از اين مجموعه بهره برداري مطلوب صورت پذيرد.

وي افزود: اداره كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان بايد با اين مجموعه در زمينه جذب گردشگر و تامين اسكان و اقامت آنان همكاري نمايد .

لازم به ذكر است انجمن نجوم و ستاره شناسي دامغان 300 نفر عضو دارد.

رئيس ستاد  انتخابات استان سمنان: برگزاري انتخاباتي شفاف و سالم در استان سمنان مورد تاكيد است.

 چهارمين جلسه ستاد انتخابات استان سمنان با حضور محمدرضا ميرزايي معاون سياسي امنيتي اجتماعي استانداری و رئيس ستاد انتخابات استان سمنان، همتيان معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري و اعضاي ستاد در محل سالن كوثر استانداري سمنان برگزار گرديد.

در اين جلسه رئيس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: يكي از اهداف و برنامه هاي دولت تدبير واميد شفاف بودن با مردم است و مردم هستند كه با حضور گسترده خودشان انتخابات را برگزار مي كنند و بايد در اجراي انتخابات بصورت شفاف و سلامت از راي مردم حفظ و حراست كرد.

ميرزايي در اين راستا افزود: براي شفافيت بيشتر، درهاي ستاد انتخابات استان سمنان به روي مردم و خبرنگاران باز است و آنها مي توانند هر لحظه در جريان روند انتخابات قرار گيرند وي در ادامه با اشاره به سيستم جامع انتخابات گفت: استفاده از سيستم ها و نرم افزارها به منظور تسهيل و تسريع فرايند اجرايي در برگزاري انتخابات مي باشد و بايد در اين عرصه مسائل و نارسائي ها مرتفع گردد.
 
معاون سياسي امنيتي اجتماعي افزود: در جهت شفاف سازي انتخابات و فرايندهاي اجرايي در انتخابات بايد تلاش شود و همه دستگاه هاي اجرايي استان براي هر چه باشكوهتر برگزار شدن انتخابات با ستاد انتخابات همكاري و مساعدت داشته باشند.

ميرزايي همچنين بر تامين تجهيزات عمومي مورد نياز ستاد انتخابات و فرمانداري ها و بخشداري ها براي اجراي انتخابات تاكيد كرد.

در اين جلسه مهدي بندرآبادي مدير كل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداری، گزارشي از فعاليت ها و اقدامات مختلف ستاد انتخابات استان سمنان را ارائه نمود.

در ادامه آقاي مرادي رئيس كميته فناوري فناوري اطلاعات ستاد انتخابات نحوه ارائه اطلاعات مربوط به سيستم جامع انتخابات و اقدامات انجام شده را تشريح كرد.

همچنين در اين جلسه علوي شاد رئيس گروه آمار و GIS وزارت كشور، نكاتي را در خصوص طرح موضوع بهره برداري از سيستم اطلاعات جغرافيايي GIS در انتخابات بيان كرد.

آقاي مرتضايي رئيس كميته آموزش ستاد انتخابات در خصوص جلسه هماهنگي اجراي طرح جامع آموزش مجريان و دست اندركاران برگزاري انتخابات را اعلام كرد.

ايرج كارخايي رئيس كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات نیز با توجه به نقش مهم و اثر گذار رسانه هاي مطبوعات با برگزاري مصاحبه هاي مطبوعاتي مستمر و منظم در عرصه انتخابات تاكيد كرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین