|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری سمنان روز جمعه در حالی در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که پارچه نوشته ای با مضمون ' مرگ آیلان ، مرگ انسانیت ' به عنوان ابراز همدردی جامعه فوتبال ایران با پناهجویان سوری در این ورزشگاه خودنمایی می کرد.
دیدار دو تیم استقلال تهران و شهرداری سمنان در چارچوب مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی از ساعت 18 و 40 دقیقه عصر امروز(جمعه) در حضور حدود هزار تماشاگر ورزشگاه تختی آغاز شد.

حدود 50 هوادار شهرداری سمنان که در ورزشگاه تختی حضور دارند بارها با سردادن شعارهایی باخت 6 بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس را یادآور شدند که این مساله واکنش تماشاگران میزبان را در پی داشت.

این دیدار با یک دقیقه سکوت به مناسبت سالروز درگذشت آیت الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران و همچنین درگذشت 'آیلان' کودک پناهجوی سوریه ای آغاز شد.

پیش از شروع بازی آهنگ هایی از محسن چاووشی خواننده پاپ کشور در ورزشگاه تختی، پخش شد.

بازیکنان شهرداری سمنان با لباس سفید و استقلالی ها با لباس آبی و کاور مشکی به گرم کردن پیش از آغاز بازی پرداختند و ساعت 18 و 15 دقیقه به رختکن رفتند تا برای شروع مسابقه آماده شوند.

با ادامه مشکلات باشگاه استقلال تهران و حامی مالی این تیم، بازیکنان استقلال در دیدار امروز لباسی بر تن داشتند که هیچ تبلیغی روی آن دیده نمی شد.

وحید طالب لو، سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده بیش از سایرین از سوی استقلالی ها تشویق شدند.

در این دیدار برای شهرداری سمنان، مهیار طاهریان، حامد ترابی، میثم حافظی، مصطفی فولادی، مرتضی حزینی، حمیدرضا گل هاشم، سیدعلی زرگر، مسعود منیری، محسن کامران پور، سیدمرتضی نبوی و محمدحسین نوحی بازی می کنند.

وحید طالب لو، محمدرضا خرسندنیا، حنیف عمران زاده، روزبه چشمی، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، علیرضا رمضانی، امین حاج محمدی، جابر انصاری، میثم مجیدی و یعقوب کریمی ترکیب استقلال را تشکیل می دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین