|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۶
کد خبر: ۶۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان از سوی سازمان لیگ گفت : موافق انتشار قراردادها بوده و این کار باید انجام می شد.
از سازمان لیگ،رضا حسنی خو با قدردانی از مسوولان سازمان لیگ بابت انتشار قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاه های لیگ برتری ،افزود:اگر شعار مبارزه با فساد در ورزش را می دهیم و به دنبال ورزش پاک هستیم هیچ راه دیگری به جز شفاف و علنی کردن مسائل مالی باشگاه ها برایمان باقی نمی ماند.

وی افزود:کار سازمان لیگ بسیار خوب بوده است و وزارت ورزش کاملا از آن حمایت می کند و در خدمت سایر دوستان نیز هستیم تا این نوع اتفاقات بیشتر رخ دهد.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:معتقدیم البته این شفافیت و روشنگری در همه سطوح باید اتفاق بیفتد.

وی خاطر نشان کرد، یکی دیگر از مشکلات که اکنون در ورزش وجود داشته و به این وزارتخانه اتهام می زنند این است که مبلغ قراردادها زیاد است و بین قراردادها اتفاقات خاصی رخ می دهد.

وی افزود : اینکه قرارداد ها علنی و آشکار شده تا همه بدانند مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی چقدر است و اگر کارشناسان نظر خاصی در این رابطه بدهند، کار بسیار درستی است.

حسنی خو بیان کرد: از طریق مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش در صدد هستیم تا قراداد بازیکنان و کادر فنی بازیکنان لیگ برتر در سایت وزارت ورزش هم منتشر شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اگر می خواهیم با فساد مبارزه کنیم و حرف ها و اتهاماتی را که در مورد برخی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش که صادقانه کار می کنند ، پاک کنیم باید این شفافیت را در همه رشته ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید با پیگیری این موضوع آن را به فرهنگ، قانون و ضابطه تبدیل کنیم برهمین اساس معتقدم تمامی فدراسیون و باشگاه ها باید مسائل مالی شان را در پایگاه اطلاع رسانی خود قرار داده و آن را انتشار دهند.

سازمان لیگ برتر شنبه گذشته قرارداد اعضای کادر فنی و بازیکنان شاغل در لیگ برتر را منتشر کرد که این موضوع با واکنش های منفی از سوی ذینفعان مواجه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین