|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: مسوولان با ایجاد اشتغال پایدار، تسهیلات مناسب و زمینه مهارت آموزی جوانان، آنان را برای ازدواج و تشکیل خانواده ترغیب کنند.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)افزود: جوانان باید با الگو گرفتن از این دو بزرگوار سنت حسنه ازدواج را بجا آورند.
وی اظهارکرد: همچنین قشر جوان جامعه در مشورت با پدر و مادر خود در انتخاب همسر دقت داشته باشند و با الگو قرار دادن سیره زندگی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) پایه های زندگی خانوادگی خود را استوار نگهدارند.
آیت الله صفایی بوشهری همچنین با تاکید بر اینکه مسوولان قدر جوانان حزب الله را بدانند اضافه کرد: اهل سیاست با اندیشه های خود این جوانان را از صحنه خارج نکنند.
وی خطاب به مسوولان تصریح کرد: اگر در جامعه جوانی به دنبال تحقق آرمانهای انقلاب بوده و با امر به معروف به شما مطالبی را عنوان می کند نباید به او لقب افراطی بدهید.
صفایی بوشهری ادامه داد: جوانان حزب الله ،بسیج ،حسینه ها و مساجد یک نعمت برای انقلاب هستند و در مقابل افرادی که به دنبال نفی انقلاب اسلامی هستند فریادشان هیهات منه ذله است .
وی همچنین با محکوم کردن حمله برخی از کشورهای عربی به کشور یمن گفت: یمن یک کشور مسلمان است که تا کنون به هیچ یک از کشورهای همسایه آزار نرسانده است.
آیت الله صفایی بوشهری افزود: هنگامی که مشکلات متعددی برای این کشور ایجاد کردند جوانان آن به دنبال تشکیل یک نظام مستقل حرکت کردند.
وی اظهار کرد: امروز در کنار حملات عربستان به دنبال دستور آمریکا، چند کشور عربی دیگر نیز از طریق زمینی به یمن حمله کرده اند.
امام جمعه بوشهر خطاب به کشورهای عربی که به یمن حمله کرده اند، گفت: آیا اسراییل گناهش بیشتر است یا کشور یمن که عرب، مسلمان و برادر شما هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: شما تا کنون یک تانک برای کمک به مردم غزه ارسال و یا یک تیر به سمت اسراییل شلیک نکرده اید و اکنون به جای اینکه با دشمن اسلام بجنگید با برادران مسلمان خود در ستیزید.
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه این رفتار کشورهای عربی علیه یمن نشان دهنده هدایت آمریکا و انگلیس است، خطاب به سران کشورهای عربی گفت: آیا رسول خدا (ص) راضی است که به مردم یمن که سلاحی ندارند شبانه روز حمله می کنید.
وی گفت: این نشان دهنده اوج ارتجاع، بی تدبیری و رفتارهای جنایت کارانه است که در حق مردم یمن می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر سالروز شهادت امام جواد (ع) را به همه مسلمانان تسلیت گفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین