|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
استاندار اصفهان گفت: متاسفانه برخی افراد به دلیل اغراض سیاسی ، قصد کمرنگ کردن خدمات دولت را دارند اما مردم هوشیارند و تغییرات بوجود آمده درجهت پیشرفت و توسعه کشور را بخوبی احساس می کنند.
رسول زرگرپور پنجشنبه در شورای اداری شهرستان فریدونشهر که بمنظور تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شده بود، افزود: توافق وین ( برنامه جامع اقدام مشترک ) و اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله خدمات دولت یازدهم می باشد که در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است .
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد، به دلیل اهداف خاص سیاسی نمی توانند توسعه و پیشرفت کشور را ببینند از اینرو به هر نحوی با برنامه های دولت مخالفت می کنند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: البته مردم و مسئولان هوشیار هستند و این خدمات و تغییرات را بخوبی احساس می کنند.
وی میزان تورم پیش از تصدی دولت تدبیر و امید را 45 درصد اعلام کرد و افزود: در طی دو سال تصدی دولت تدبیر و امید، تورم با کاهش 31 درصد به 14درصد رسید و امیدواریم این رقم تا پایان چهارسال مسئولیت دولت، تک رقمی شود.
وی رشد اقتصادی کشور در دولت قبل را منفی 6 دهم درصد اعلام کرد و افزود: اکنون رشد اقتصادی کشور مثبت شده است.
زرگرپور با بیان اینکه 10 درصد صنایع استان در دولت قبل تعطیل شده بود و 50 درصد آنها هم با ظرفیت 30 درصد فعالیت می کردند، ادامه داد: با تلاش و برنامه ریزی های دولت یازدهم، توسعه اقتصادی کشور آغاز شده و این صنایع در حال راه اندازی مجدد و یا تشدید فعالیت خود هستند.
وی ابراز امیدواری کرد: باحرکت مجدد چرخه صنعت استان، نرخ بیکاری کاهش و اشتغالزایی در اصفهان افزایش یابد.
استاندار اصفهان در ادامه به وضعیت کشورها و حوادث منطقه اشاره کرد و افزود: ایران امن ترین کشور منطقه و یکی از با ثبات ترین کشورهای جهان است لذا دشمن در تلاش است تا آرامش کشور را از بین ببرد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهارکرد: مسئولان تمام همت و تلاش خود را برای حفظ امنیت موجود و آرامش کشور برای حضور حداکثری مردم در انتخابات سالم و پرشور به کار بسته اند.
زرگرپور از فریدونشهر به عنوان بهشت قومیت ها نامبرد و گفت: متاسفانه برخی افراد قصد دارند با ایجاد تفرقه و اختلاف بین قومیت ها، از قومیت ها و تنوع آن برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده کنند.
وی وحدت و همدلی بین قومیت ها را لازمه پیشرفت و توسعه شهرستان فریدونشهر دانست و تاکید کرد: همه ما باید به دور از سیاسی کاری و قوم گرایی در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه کشور گام برداریم.
استاندار اصفهان در این جلسه با اشاره به درخواست مردم چهار شهرستان غرب اصفهان برای مرمت و تجهیز خانه های عالم (خانه های امام جماعات) در روستاها گفت: استانداری اصفهان برای کمک به بازسازی و تجهیز این خانه های عالم یک میلیارد ریال کمک خواهد کرد.
نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وجود 8 شهر و 300 روستا در حوزه انتخاباتی خود، خواستار توجه ویژه دولت به اجرای طرح های اشتغالزا در این مناطق شد.
محمدعلی اسفنانی از تصویب طرح گاز رسانی به 62 روستای باقیمانده شهرستان فریدونشهر خبر داد و افزود: با ایجاد امکانات در روستاها و اشتغالزایی، شاهد مهاجرت از روستاها به شهرها نخواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه شهرستان فریدونشهر هم با اشاره به نرخ بیکاری بالای 28 درصد در این شهرستان اظهارکرد: فریدونشهر ظرفیت های فوق العاده ای در بخش کشاورزی و گردشگری دارد که با برنامه ریزی مسئولان می توان از این ظرفیت ها برای توسعه استان استفاده کرد.
حجت الاسلام غفاری نیمه تمام بودن مصلی فریدونشهر و عدم فضای فیزیکی مناسب و مطلوب برای برگزاری نمازجمعه را از دیگر مشکلات این شهرستان بیان کرد و خواستار توجه دولت به برطرف شدن این مشکلات شد.
غلامرضا یسلیانی سرپرست پیشین فرمانداری فریدونشهر نیز در سخنانی تصویب وام 250 میلیون ریالی برای 6 روستای این شهرستان با بافت قدیمی همچنین آبرسانی به هفت روستا، گازرسانی به پنج روستا و برق رسانی به روستای خوش بهار را از جمله فعالیت های انجام شده در مدت 18 ماه مسئولیت خود به عنوان سرپرستی فرمانداری شهرستان فریدونشهر عنوان کرد.
در این جلسه، ناصر اسدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان فریدونشهر معرفی و از زحمات 18 ماهه غلامرضا یسلیانی به عنوان سرپرست این فرمانداری تجلیل شد.
استاندار پیش از شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر به همراه مسئولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدای فریدونشهر با تقدیم شاخه های گل نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین