|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
کد خبر: ۶۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز برای شرکت در اختتامیه چهارمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده غرب کشور وارد استان کرمانشاه شد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امروز به منظور شرکت در اختتامیه چهارمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده غرب کشور وارد استان کرمانشاه شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی قرار گرفت.

مسائل مختلف حوزه زنان و خانواده از جمله کارآفرینی، اشتغال و کارگاه‌های آموزشی، از موضوعاتی است که در چهارمین نشست منطقه‌ای و کارگاه‌های آموزشی و تقویت همکاری تخصصی شبکه‌ای سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده در غرب کشور، مورد بحث و بررسی و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.

شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه عمرانی، بازدید از ابنیه تاریخی استان و گفت‌وگوی ویژه خبری در صداوسیمای مرکز استان کرمانشاه، از دیگر برنامه‌های جنبی شهیدخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این سفر یک روزه است.

چهارمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده غرب کشور از 17 تا 19 شهریورماه با حضور 210 سازمان مردم نهاد پنج استان کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان، در حال برگزاری است و هدف از این گردهمایی، توانمندسازی سازمان‌های غیردولتی در حوزه زنان، ارتقاء و بهبود جایگاه زنان است.

هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها را می‌توان «برنامه‌ریزی جامع منطبق بر واقعیت‌های مناطق مختلف کشور»، «تبادل اطلاعات و ارائه آموزش‌ها به نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد برای بهبود عملکرد سمن‌ها و تقویت همکاری‌ها»، «تعامل مؤثر میان سمن‌های مکمل زنان و خانواده»، «ایجاد محیط حمایتی و توانمندساز برای شکل‌گیری و تقویت شبکه‌های تخصصی و هم‌افزایی سمن‌ها برای پرداختن به رفع مشکلات حوزه بانوان و خانواده»، «ایجاد هم‌افزایی بین سمن‌ها در راستای بهره‌وری بیشتر از منابع مالی و انسانی در جهت حل مسائل جامعه»، «احیا، ایجاد انگیزه و فعالیت بیشتر سمن‌ها» و «آشنایی بیشتر سمن‌ها با یکدیگر در منطقه و استان‌های مجاور در مورد مسائل زنان و خانواده» نام برد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین