کد خبر: ۶۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
فرماندار گناوه گفت: خدمات خوب وگسترده دولت درحوزه سلامت باید به اطلاع مردم رسانده شود تا پاسخ به افرادی باشد که از روی غفلت ویا غرض ورزی این خدمات را زیر سووال می برند.
عبدالنبی یوسفی روز پنجشنبه درجمع مسوولات وپرسنل شبکه بهداشت ودرمان گناوه افزود: جای تاسف است درحوزه ای که بیشتر از جاهای دیگر تلاش شده، کسانی مسوولان و فعالان آن حوزه را زیر سووال می برند یا سعی می کنند خدمات حوزه درمان وسلامت را کم رنگ جلوه دهند.
وی با اشاره به این که به یقین مردم گناوه مطلبی که اساس وریشه آن دروغ است را نمی پذیرند اظهارکرد: عنوان ودامن زدن به این مطلب که وسایل وتجهیزات بیمارستان سوانح وسوختگی گناوه را دارند به جاهای دیگری از استان منتقل می کنند از اساس کذب است و بتازگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم تجهیزات خوبی برای این بیمارستان درنظر گرفته شده است وهم مجوز استخدام 30 پرسنل را صادر کرده است.
فرماندار گناوه گفت: درحالی که ما امروز افتخار می کنیم که پرچم عزت مندی وافتخار رادردنیا به اهتزاز درآوردیم، عده ای از سر ناآگاهی ویا از روی عمد مردم را به مشارکت نکردن در انتخابات تحریک می کنند.
یوسفی گفت: درجایی که مشارکت مردم پشتوانه نظام است این افراد به خود جرات می دهند ومردم را سفارش به عدم شرکت در انتخابات می کنند، نشان می دهد که دیدگاه این افراد چیست وچکار می خواهند بکنند.
فرماندار گناوه بیان کرد: می پذیریم دریک مقطعی بخش درمان وبهداشت این شهرستان دچار یک سری اشکالات شد که این مشکلات ناشی از نبود حمایت ها یا به دلیل کمبودها ومشکلات مالی بود اما درمقطعی که دولت تدبیر وامید بحث سلامت وسیاست توسعه درمان را آغاز کرده است، باعزم جدی مسوولان گام های بلندی درحوزه سلامت دربیمارستانها ومراکز درمانی این شهرستان برداشته شد.
یوسفی بااشاره به این که بدون اغراق می گویم عده زیادی از مردم بارها ازتحول بزرگ حوزه سلامت تشکر کردند افزود: اگرچه به نقطه ایده آل نرسیده ایم اما درمسیری حرکت می کنیم که آنچه شایسته مردم است، خدمات ارائه می شود.
وی گفت: امیدواریم با همکاری وهمدلی مسوولان به آنچه خواسته مقام معظم رهبری وسیاست های دولت امید و تدبیر است جامه عمل پوشانده شود.
شهرستان گناوه با بیش از 90 هزار نفر جمعیت درشمال استان بوشهر قراردارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین