|
|
امروز: يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه زیرساخت های عمرانی برای هر منطقه لازم و ضروری است،اما توسعه باید براساس کارهای کارشناسی باشد.
اسماعیل عامری گلستان، روز پنجشنبه، در دیدار از اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف توسعه ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، باید براساس برنامه ریزی های کارشناسی، علمی و پژوهشی عمل کرد.
وی تأکید کرد: بازسازی و نوسازی ساختمان های فرسوده اداری، نیازمند انجام مطالعات علمی و مشخص کردن منبع مالی است.
عامری گلستان افزود: در همین راستا، برای برنامه ریزی و تصمیم گری صحیح و دقیق، باید در مراحل ابتدایی، پیش نیاز مطالعات مشخص شود.
وی تصریح کرد:تخصیص اعتبارات به موقع و هزینه کردن آن در بخش ها و فصل های مختلف، باید منجر به توسعه و آبادانی چهارمحال و بختیاری شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تخصیص اعتبارات بهینه در بخش ها و فصل های مختلف، تنها در صورت وجود اقدام کارشناسی و علمی ممکن می شود.
وی اضافه کرد: در این صورت، می توان روند توسعه پویا و همه جانبه نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری را شتاب بخشید.
عامری گلستان عنوان داشت: طبق پیش بینی های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده، وضعیت اعتبارات چهارمحال و بختیاری در سال جاری، مطلوب است.
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: حرکت در علمی، به منظور دستیابی سریع تر به اهداف توسعه ای، جزو اولویت های اصلی این اداره کل قرار دارد.
عبدالمحمد نجاتی اضافه کرد: انجام تحقیقات علمی و رسیدن به یافته های پژوهشی، یکی از برنامه های اصلی اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.
وی بیان داشت: به همین منظور، اعتبارات اختصاص یافته به اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، در مسیر علمی و براساس اولویت های موجود هزینه می شود.
به گزارش ایرنا، در این دیدار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، از بخش های مختلف اداره کل دامپزشکی استان، از نزدیک دیدن کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین