|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مهم ترین سیاست کاری ما برقراری تعامل جدی با وزارت ورزش و جوانان برای پیگیری آسیب ها و خواسته های دختران جوان است.
اطهره نژادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از اورژانس اجتماعی و خانه سلامت بهزیستی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 11 میلیون و 700 هزار دختر جوان در محدوده سنی 15 تا 29 سال در کشور وجود دارند.
وی اظهار کرد: هر یک از این دختران با توجه به محدوده جغرافیایی و آداب و رسوم منطقه نیازهای خاص و متفاوتی دارند که این قشر از مخاطبان مشترک ما و وزارت ورزش و جوانان محسوب می شوند.
به گفته وی، درصددیم پس از برقراری تعامل و مشورت دو سویه با وزارت ورزش و جوانان همه اموری که متعلق به دختران است را به صورت مشترک دنبال کنیم.
نژادی از اورژانس اجتماعی و خانه سلامت بهزیستی کرمانشاه به عنوان پتانسیلی برای تقویت بنیان خانواده یاد کرد و گفت: آموزش و ارایه خدمات مشاوره ای توسط کارشناسان متخصص مهم ترین نقطه قوت این مرکز است.
خانه سلامت بهزیستی کرمانشاه در اورژانس اجتماعی راه اندازی شده که 20 نفر ظرفیت دارد و محلی برای پذیرش دختران و بانوانی است که مورد خشونت قرار گرفته اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین