|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برقراری عدالت در سلامت ارمغان ارزشمند دولت تدبیر و امید به مردم است که با برنامه تحول نظام سلامت حاصل شده است.
دکتر حسن طاهر احمدی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از خانه بهداشت روستای خیر آباد اراک افزود: کاهش پرداخت هزینه های درمانی از جیب مردم و بسته خدمتی حوزه بهداشت در تقویت نظام مراقبت بیماری ها دو رهاورد مهم سیاستهای دولت در حوزه سلامت است.
وی بیان کرد: دولت به دنبال اصلاح الگوی زیست مردم و تقویت امور پیشگیری با هدف کاهش بار بیماریها و هزینه های سربار آن است که در این برنامه مهم رسانه ها و سازمان های مردم نهاد باید دوشادوش دولت حرکت کنند.
خانه بهداشت روستای خیر آباد توسط یک فردی خیر به نام سید حسن حسینی در فضای 90 متر مربع با هزینه 500 میلیون ریال بازسازی و تجهیز شده و از این پس خدمات نظام مراقبتی، ارجاع، شناسایی بیماری ها، بهداشت محیط، خانواده و باروری، مدارس، مشاوره ه و غربالگری از طریق آن به مردم ارائه می شود.
این فرد نیکوکار سال قبل نیز مرکز بهداشت روستای خیرآباد در وسعت 200 متر مربع را با هزینه دو میلیارد ریال را ساخته است که هم اینک با استقرار پزشک و بهورز خدمات درمانی ارائه می کند.
روستای خیر آباد با دو هزار و 500 نفر جمعیت در 30 کیلومتری اراک واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین