|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: چمن بلند ورزشگاه آزادی مانع از آن شد که بازیکنان ما کیفیت بالای خود را به نمایش بگذارند.
وحید حلیل هودزیج پس از برتری شش بر صفر تیمش برابر تیم ملی افغانستان، افزود: بازی خیلی خوبی مقابل تیم افغانستان انجام دادیم هرچند که سعی می کردیم حملات زیادی را با تاکتیک های مختلف برروی دروازه آنان داشته باشیم، اما دفاع آنان خیلی سنگین بود و ما را مجبور می کرد برای رسیدن به گل مدام تاکتیک خود را عوض کنیم.
وی با اشاره به اینکه تمامی مردم ژاپن ازتیم ملی کشورشان فقط برد می خواهند ادامه داد: ما این شانس را داریم چون با قرعه مناسبی برخورد کرده ایم به این هدف برسیم.
سرمربی تیم ملی ژاپن درخصوص عملکرد بازیکنان تیمش نیز اظهار داشت: تمامی بازیکنان خوب بودند اما بهترین بازیکن ما امروز داوکازاکی بود، او نقش موثری در این پیروزی داشت.
وی ادامه داد: البته چمن ورزشگاه آزادی بلند و مانع از آن شد که بتوانیم بازی با کیفیت تری را ارائه دهیم.
به اعتقاد وی تیم ژاپن برابر تیم ملی افغانستان زیاد به زحمت نیفتاد و در دیدار بعدی مقابل سوریه بازیکنان این تیم محک خواهند خورد.
وی درخصوص تیم ملی افغانستان نیز گفت: افغانستان تیم خوبی است اما چون درگیر جنگ هستند، نمی توانند از شرایط میزبانی استفاده کنند با این حال درکشور ایران و تهران هواداران خوبی برای این بازی به ورزشگاه آمدند.
سرمربی تیم ملی ژاپن ادامه داد: هواداران تیم ملی افغانستان مرا شگفت زده کردند و برای من جالب بود که تا دقیقه 90 و در حالیکه تیمشان شش گل عقب بود، بازیکنانشان را تشویق می کردند.

منبع:ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین