|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
»
کد خبر: ۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
نخست‌وزیر انگلیس در اظهارات جنجالی خود اقرار کرد که قیمت یک قرص نان را نمی‌داند چرا که خودش نان می‌پزد!
رسانه‌ها گاها از سیاستمداران انگلیسی قیمت اقلام اصلی سبد خانوار را می‌پرسند تا ببینند آن‌ها چقدر با جامعه در تماس هستند و تلاش دارند تا آن‌ها را گاهی به اشتباه بیندازند.

دیوید کامرون 46 ساله، نخست‌وزیر دولت ائتلافی انگلیس که در کالج نخبگان "اتون" و دانشگاه آکسفورد تحصیلات خود را گذرانده گفت که "ارزان‌ترین قرص نان سوپر مارکت‌" را هم نمی‌خورد، زیرا از یک نان پز برقی و آردی استفاده می‌کند که در جنوب انگلیس تهیه می‌شود.

وی به رادیو ال‌بی‌سی لندن گفت: شما مقداری آرد را که به خوبی در منطقه کاتسولدز‌ (واقع در جنوب غربی لندن) آسیاب شده برمی‌دارید و به سرعت در نان پز می‌گذارید. تایمر را شب تنظیم می‌کنید و در نتیجه هنگامی که صبح بیدار می‌شوید، بوی شگفت‌انگیزی در آشپزخانه‌تان به مشام می‌رسد.

این اعتراف کامرون پس از آن صورت گرفت که بوریس جانسون، شهردار لندن که همانند کامرون در دانشگاه‌های اتون و آکسفورد تحصیل کرده، در شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی اقرار کرد که قیمت شیر را نمی‌داند.

مایکل دوگر، معاون رئیس حزب مخالف کارگر گفت: بنابراین دیوید کامرون بسیار دور از دسترس است و خود مضحکه خودش است.

وی عنوان کرد: شگفت‌آور نیست که او نان نمی‌خرد. تنها شگفتی هنگامی است که او گفت یک نان‌ پز دارد. بسیاری از مردم تصور خواهند کرد که او به جای یک دستگاه نان‌پز،‌ یک نانوای شخصی دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین