|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
امام جمعه شهرستان ورامین گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به درستی به مردم اطلاع رسانی شود تا آنان بیش از پیش قدردان این نعمت الهی باشند.
آیت الله سید مرتضی محمودی روز سه شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان تهران افزود: امروزبا وجود تمامی ناامنی هایی که در کشورهای حاشیه ایران اسلامی به واسطه حضور استکبار جهانی به چشم می خورد، ایران اسلامی همچون جزیره ای امن از گزند بسیاری از آسیب ها مصون است و این مهم به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نعمت ولایت فقیه به دست آمده است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: امروز مردم باید از خدمات نظام درمناطق مختلف کشور آگاه شوند تا با مقایسه شرایط امروز جامعه با دوران ستم شاهی قدردان این نعمت الهی باشند.
وی با اشاره به برخی از مشکلات و کمبودهای موجود در شهرستان ورامین یادآور شد: مردم ورامین در رژیم منحوس پهلوی به دلیل قیام خونین 15خرداد سال 42 همواره در محرومیت به سر می بردند، امکانات دولتی در این شهر وجود نداشت و روستاییان در بد ترین شرایط زندگی می کردند.
آیت الله محمودی گفت: هرچند که با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بسیار شایسته ای به مردم این دیار ارائه شده ولی باید اذعان داشت حق مردم این دیار که سهم عمده ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند، ادا نشده و باید خدمات شایسته تری به مردم این شهرستان از سوی مسوولین ارائه شود.
وی اظهار امیدواری کرد که در سایه تلاش های مسوولین و همراهی مردم، آینده ای درخشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می خورد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان تهران نیز در این دیدار با اشاره به نقش سازنده و تأثیرگذار مردم ورامین در جریان انقلاب اسلامی گفت: مردم ورامین از دیرباز تا کنون در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضوری موثر داشته اند و با حضور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، تأثیرگذاری خود را در جریانات انقلاب ثابت کرده اند .
محسن فتاحی افزود: خدمات ارائه شده از سوی نظام به مردم ورامین تا کنون توانسته بسیاری از محرومیت های این دیار را کاهش دهد و بطور یقین با انعکاس کمبودها می توان مسوولین را در خدمت رسانی بیشتر به مردم این شهرستان یاری رساند.
وی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره تلاش دارد تا با نگاه عادلانه ضمن اطلاع رسانی صحیح ازخدمات مسوولین به مردم، ضعف و کمبودها را بدون سیاه نمایی اطلاع رسانی نماید تا مسوولین با شناخت کامل از مشکلات منطقه نسبت به رفع این موانع اقدام کنند.
وی از ائمه جمعه و جماعات به عنوان بازوی اصلی اطلاع رسانی در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی پوشش خبری نماز جمعه و فعالیت های صورت گرفته در حوزه ستادهای نماز جمعه را در اولویت برنامه های خود دارد و تلاش می کند تا با انعکاس فعالیت های این حوزه در توسعه فرهنگ دینی جامعه گام های اساسی بردارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین