کد خبر: ۶۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
رییس بخش ورزش همگانی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: شورای ورزش همگانی در اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم تشکیل شده است.
شهلا روزبهانی روز سه شنبه در حاشیه دومین دوره رقابت های ورز ش همگانی دختران دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در بابلسر بیان کرد: برای مداومت ورزش همگانی در دانشگاه ها در بین دانشجویان، شورای ورزش همگانی در این اداره و با مشارکت همکاران هیات علمی دانشگاه ها تشکیل شد.
وی اظهار کرد: از ایده ها و طرح های این اعضای هیات علمی دانشگاه ها در شورای ورزش همگانی وزارت علوم درزمینه ورزش همگانی بهره گیری می شود و همچنین از هر گونه طرح و پیشنهاد توسط دانشجویان و دانشگاه ها استقبال خواهیم کرد.
وی همچنین از برگزاری سومین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور در سال 1396 در دانشگاه رازی کرمانشاه خبرداد.
روزبهانی در ادامه به دومین دوره ورزش همگانی دانشگاهای کشور در بابلسر اشاره کرد و افزود: این رقابت ها ویژه دختران امروز سه شنبه با پیاده روی صبحگاهی در محوطه داخلی دهکده برگزاری مسابقات المپیاد رسما آغاز شد.
وی اظهار کرد: بعد از پیاده روی و انجام نرمش صبحگاهی، دانشجویان برای برگزاری مسابقات در قابل 60 تیم در چهار رشته الختر، دارت، شاربولینگ و چرخ تانک وارد زمین بازی شدند.
دومین دوره ورزش های همگانی دانشجویان پسر از یازدهم الی سیزدهم شهریور ماه جاری در مجتمع رفاهی دانشگاه مازندران برگزار شد.
این دوره از مسابقات در بخش دختران نیز از امروز آغاز و تا نوزدهم برای انتخاب برترین هادر بابلسر ادامه خواهد داشت.
سرپرست کل المپیاد دانشجویان دانشگاه های سراسر کشورگفت: تعداد 300 دانشجوی دختر در دومین دوره ورزش های همگانی دانشگاهای سراسر کشور در مجتمع رفاهی دانشگاه مازندران در بابلسر در حال رقابت می باشند.
فرزام فرزان گفت: این دوره از مسابقات حدود 60 تیم حضور دارند در قالب 59 رشته در حال برگزاری است.
وی بابیان اینکه هدف از برگزاری این المپیاد تحرک و نشاط و شادی در بین دانشجویان است، بیان کرد: تیم های برتر شرکت کننده در این مسابقات بعد از پایان این رقابتها و در مجموع امتیازات کسب شده اعلام خواهد شد و همچنین به 30 دانشجوی برتر جوایزی تعلق خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین