|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۱
کد خبر: ۶۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمسیر سفر به استان زنجان به طور سرزده از مرکز تجمیع دندانپزشکی شناط ابهر، مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی صائین قلعه و مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی شماره چهار شهرستان ابهر بازدید کرد.
دکترسید حسن هاشمی که برای شرکت در مراسم افتتاحیه شانزدهمین کنگره سالانه ملی و ششمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور به زنجان سفر کرده است و تا دقایقی دیگر در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت، در بازدید سرزده از برخی مراکز بهداشتی درمانی استان زنجان از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده در راستای طرح تحول نظام سلامت در این مراکز قرار گرفت.
نتایج تحقیقات انجام شده توسط دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در حیطه های علوم پایه، علوم بالینی، بهداشت و تغذیه، پرستاری و مامائی و سایر زیر گروه های پزشکی در این کنگره ارایه خواهد شد.
در این کنگره ملی و بین المللی موضوعات خود مراقبتی سرطان، نانو فناوری دارویی، سلامت غذایی، از مزرعه تا سفره شعار بهداشت امسال سازمان بهداشتی (who ) در محورهای ویژه توسط شرکت کنندگان مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر خود به زنجان از تعدادی از دیگر مراکز بهداشتی و درمانی این استان نیز بازدید خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین