|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: دولت یازدهم از آغاز برنامه کاری خود به طور تقریبی از 200 طرح سازمانهای مردم نهاد در ارتباط با خانواده و بانوان حمایت کرده است.
دکتر اطهره نژادی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نشست سه روزه منطقه ای و کارگاه آموزش تخصصی سازمانهای مردم نهاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید نزدیک به 600 طرح سمن ها در حوزه زنان و خانواده به این معاونت ارسال شد که نزدیک به 200 طرح مورد حمایت قرار گرفت.
وی اظهار کرد: عرصه های مدیریت را تنها نباید در دولت تعریف کرد و در برخی اوقات کارهای مدیریتی به دست بانوان کارآفرین به خوبی اداره می شود.
وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه قدرت ریسک پذیری بانوان برای پذیرش امور مدیریتی در دولت یازدهم بیشتر شده ادامه داد: ریسک پذیری خصیصه ای فردی است و اکثر آقایان، در پست های مدیریتی آزمون و خطا کرده اند.
نژادی با تاکید براینکه روحیه ریسک پذیری کمتر موجب می شود تا بیشتر از تجربیات دیگران استفاده کنیم اظهار کرد: خوشبختانه چنین روحیه و پتانسیلی در بانوان دیده می شود و نباید همواره روحیه اندک ریسک پذیری را منفی دانست.
وی از برگزاری نشست سه روزه استانهای غرب کشور به میزبانی کرمانشاه به عنوان چهارمین نشست منطقه ای یاد کرد و افزود: این نشست در سه دوره در استانهای خراسان و سیستان و بلوچستان، یزد و چهارمحال بختیاری و سومین نشست در کرمان و هرمزگان برگزار شد.
وی اظهار کرد: در برگزاری چهارمین نشست منطقه ای شاهد شرکت بیشترین استانها به مرکزیت کرمانشاه هستیم.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه توجه به جامعه مدنی در دولت تدبیر و امید ویژه است، یادآور شد، معتقدیم که مشکلات جامعه باید توسط مردم شناسایی و با همفکری آنان حل شود.
همایش سازمانهای مردم نهاد استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان به میزبانی کرمانشاه به مدت سه روز ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین