کد خبر: ۶۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: در صورتی که دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز همکاری کنند آمادگی داریم تا پایان سال جاری 400 هزار واحد مسکن مهر در کشور را به متقاضیان تحویل دهیم.
احمد اصغری مهر آبادی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در ایلام اظهار کرد: توقع داریم این دستگاه ها نسبت به اجرای خدمات زیربنایی و واگذاری انشعابات در پروژه های مسکن مهر با وزارت راه و شهرسازی همکاری کنند.
وی افزود: دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور داریم که تاکنون یک میلیون و 820 هزار واحد به بهره برداری رسیده و تحویل مالکان شده است.
اصغری مهر آبادی تاکید کرد: در سال جاری نزدیک به 800 هزار واحد مسکن مهر در مناطق مختلف کشور به بهره برداری رسیده و تحویل شده و تا پایان مهر ماه نیز 80 هزار واحد دیگر تحویل مالکان می شود.
وی با اشاره به واحدهای مشکل دار مسکن مهر گفت: حدود 60 هزار واحد مسکن مهر مشکل دار در سطح کشور وجود دارد که به تعاونی های مسکن و مشاغل آزاد مربوط می شود که امیداوریم با هماهنگی های لازم مشکلات این واحدها برطرف شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در خصوص بسته شدن پرونده مسکن مهر در کشور یادآور شد: سیاست و برنامه دولت یازدهم اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان سال 95 است که تلاش می شود این مهم عملی شود.
اصغری مهرآبادی در خصوص وضعیت مسکن مهر در استان ایلام به خبرنگار ایرنا گفت: سهم این استان از واحدهای مسکن مهر در مجموع 19 هزار واحد بوده که تاکنون 15 هزار واحد ساخته و تحویل شده است.
به گفته وی، با اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام هماهنگ شده 50 درصد واحدهای باقی مانده مسکن مهر در این استان را تا پایان سال تکمیل و به مالکان تحویل دهد.
وی یادآور شد: 50 درصد مابقی واحدهای باقی مانده مسکن مهر استان ایلام نیز با حمایت استاندار و همکاری دستگاه های اجرایی استان تا پایان سال 95 تکمیل و پرونده مسکن مهر در این استان بسته خواهد شد.
وی استان ایلام را از استان های موفق در حوزه مسکن مهر دانست و افزود: در مجموع پروژه های مسکن مهر این استان 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که از میانگین کشوری هم بیشتر است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه برای افتتاح و واگذاری دو هزار واحد مسکن مهر به استان ایلام سفر کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین