|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۰
کد خبر: ۶۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۴
سعید عبد ولی و قاسم رضایی فرنگی کاران وزن های 75 و 98 کیلوگرم ایران در پیکارهای کشتی قهرمانی جهان در میان تشویق های بی امان ایرانیان مقیم آمریکا و با شکست حریفان پای به مرحله یک چهارم نهایی گذاشتند.
نخستین روز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 21:30 دوشنبه شب به وقت تهران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شد که عبد ولی دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی سال 2011 جهان در دور سوم رقابت های وزن 75 کیلوگرم به مصاف پاسکال ایسل از آلمان رفت و در دومین کشتی نیز با امتیاز عالی ( 8 بر صفر) حریف خود را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد که در این مرحله زورابی داتوناشویلی، نفر پنجم جهان و بازی های اروپایی و نایب قهرمان 2013 اروپا را پیش رو خواهد داشت.
عبد ولی فرنگی کار اندیمشکی تیم ملی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نوربیک خاسیم بیکوف از ازبکستان رفت که قدرتمندانه حریف خود را در همان سه دقیقه نخست با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.
همچنین در وزن 75 کیلوگرم آرسن جولفالاکیان، قهرمان دوره قبل و نایب قهرمان المپیک لندن با نتیجه 6 بر صفر مقابل رومن ولاسوف، قهرمان المپیک مغلوب شد.
قاسم رضایی قهرمان المپیک لندن و دارنده دو مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان نیز در دور سوم رقابت های وزن 98 کیلوگرم رقابتهای قهرمانی جهان برابر دانیل گابریا از کوبا قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.
وی در دور دوم نیز اسلام ماگمدوف، قهرمان بازی های اروپایی از روسیه را با نتیجه 4 بر 2 شکست داده بود.
پنجاه و هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو روزهای 15 تا 19 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین