|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه ژاپنی ها کمی کارشکنی کردند و سالن تمرین خوبی در اختیار تیم ایران قرار ندادند، گفت: از مردم می خواهم که برای ما دعا کنند زیرا پشتوانه اصلی تیم ملی دعای خیر مردم است.
از فدراسیون والیبال، عادل غلامی در مورد آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2015 والیبال اظهارکرد: بعد از یک مسافرت طولانی و خسته کننده دو جلسه تمرین برگزار کردیم. امروز تمرین خوبی داشتیم، اما روز اول به دلیل خستگی نتوانستیم خوب تمرین کنیم. با تمرینی که امروز برگزار کردیم از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار گرفتیم.
وی با اشاره به بازی اول برابر آرژانتین گفت: دیدار با آرژانتین، مسابقه سختی می تواند باشد زیرا این تیم نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشته و خیلی خوب بازی می کند. تیم ایران، مسابقات جام جهانی را با یک مسابقه نسبتاً سخت آغاز می کند اما این مسابقه می تواند نویدبخش روزهای خوبی برای ما باشد.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: فکر می کنم توقع مردم به دلیل نتایجی که والیبال در سال های اخیر کسب کرده بجا باشد. بدون شک آن ها توقع دارند ما بهترین عملکرد را داشته باشیم و قطعاً اینگونه خواهد شد.
غلامی تاکید کرد: جدا از نتیجه، مطمئن باشید که با تمام توان به مصاف حریفان می رویم تا بتوانیم بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.
این بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: از مردم می خواهم که برای ما دعا کنند زیرا پشتوانه اصلی تیم ملی دعای خیر مردم است و امیدوارم با دعاهای خود ما را یاری کنند.
دیگر سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: مردم به ملی پوشان والیبال اعتماد کنند و بدانند که ما برای موفقیت تیم ملی کم نمی گذاریم.
سامان فائزی در مورد آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2015 والیبال اظهار داشت: چند جلسه تمرین کردیم و تقریباً با شرایط آب و هوایی هماهنگ شده ایم. بدن بازیکنان بهتر از گذشته شده است و فکر می کنم برای بازی اول مقابل آرژانتین شرایط خوبی داریم.
وی ادامه داد: بازی اول همیشه سخت است. شروع مسابقات همیشه مهم خواهد بود و فرقی نمی کند مقابل چه تیمی قرار می گیریم، بلکه مهم این است که مسابقات را خوب شروع کنیم. در مجموع فکر می کنم با توجه به شرایطی که بازی ایران و آرژانتین دارد، مردم شاهد دیدار جذابی باشند.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: مهمترین نکته این است که مردم واقعیت ها را ببینند. درست است که تیم ایران در چند وقت اخیر نتایج خوبی کسب کرده و تیم های قدرتمندی را شکست داده است، اما مردم باید شرایط را درک کنند. مردم به ما اعتماد کنند و بدانند که تمام بازیکنان همیشه با بیشترین توان خود وارد میدان می شوند و چیزی برای موفقیت تیم ملی کم نمی گذارند. نباید با یک برد یا باخت نظرها نسبت به تیم ایران تغییر کند.
جام جهانی والیبال سال 2015 از فردا در ژاپن آغاز می شود و تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف آرژانتین می رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین