|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
براساس رای قاطع اعضای اتحادیه مالکان کشتی ایران، محمد سعیدی به عنوان رئیس جدید هیات مدیره این اتحادیه برگزیده شد، وی به تازگی به سمت مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است.
از پایگاه خبری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، نشست هیات مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران روز دوشنبه (16 شهریور)در محل این تشکیلات برگزار شد.
بنابراین گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه و انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی ایران در سال جاری قرار است، روز چهارشنبه 18 شهریور ماه در محل موسسه خدمت رفاهی کشتیرانی برگزار شود.
دستور کار مجمع مزبور براساس روال عادی مجامع انتخاب هیات رئیسه، ارائه گزارش فعالیت‎ها، گزارش مالی سال 94 - 1393، معرفی نامزدهای بازرسی و انتخاب بازرس اتحادیه و انجمن صنفی نیز انجام خواهد شد.
پیش از این فعالان کشتیرانی اعلام کردند: لغو تحریم ها اولین کاری است که باید انجام شود و عمر ناوگان حمل و نقل را کاهش داد و دوران پساتحریم فرصتی برای نو شدن ناوگان حمل و نقل از جمله ناوگان حمل و نقل دریایی است.
عمر کشتی های تجاری ایران در بخش خصوصی به حدود 22 تا 27 سال رسیده و نوسازی ناوگان یکی از اولین اقداماتی است که باید در این حوزه انجام شود.
درعین حال پس از اضافه شدن کشتی های نفتکش جدید، بزرگ ترین ناوگان نفتکش جهان در اختیار ایران قرار دارد.
یکی از مهم ترین مسائلی که باید در حمل و نقل دریایی کشور مورد توجه قرار گیرد، لایروبی کانال های ورودی به بنادر و تجهیز بنادر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین