|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۶۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
معاون روابط کار وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اصلاح ساختار تولید برای رسیدن به توسعه پایدار ضروری است و تحقق آن نیاز به توجه بیشتر همه مدیران جامعه در حمایت از تولید دارد، گفت: 182 مورد قوانین و مقررات دست و پا گیر در عرصه تولیدوکارآفرینی وجود دارد.
سید حسن هفده تن عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ماموت در ساوجبلاغ البرز متعلق به بخش خصوصی، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای توسعه پایدار کشور باید به اقتصاد مقاومتی که یکی از محورهای مهم مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری است، نگاه جامع همراه با حمایت از تولید در کنار برنامه ریزی مدون داشت.
وی اظهار کرد: توسعه متوازن در کشور زمانی حاصل می شود که همه به بخش تولید و کارآفرینی که از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، توجه ویژه ای داشته باشند و با قوانین دست و پا گیر در راه تولید مانع ایجاد نکنند.
وی بیان کرد: جامعه ما امروز نیاز به برنامه ریزی در عرصه روابط کار و همچنین رفع موانع تولید دارد که برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده باید اصلاح قوانین و مقررات در دستور کار قرار گیرد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: باید دامنه حمایت قانونی از تولید و کارآفرینی در جامعه گسترش یابد تا موانع موجود در این راه برداشته شود.
وی همچنین از اصلاح ساختار نظام بانکی در حمایت از تولید و کار آفرینی در کشور به عنوان یکی دیگر از موانع عرصه تولید یاد کرد و گفت: حمایت بانک ها از تولید آنهم با گرفتن وثیقه های سنگین، سود بالا و... نیاز به بازنگری دارد.
هفده تن در ادامه به برنامه های حمایتی دولت تدبیر و امید در قالب ده برنامه در حوزه روابط کار و کار آفرینی اشاره کرد و یادآور شد: برای این برنامه ها طراحی ساختارهای تولید، تشکیلات و گسترش بخش تعاونی ها برنامه ریزی شده است.
وی درباره شهرک صنعتی ماموت نیز گفت: این مجتمع صنعتی حاصل سرمایه گذاری و تلاش بخش خصوصی است که بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودروهای سنگین و ... است که برای 8 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی تاکید کرد: طرح توسعه این شهرک صنعتی خصوصی در دست اقدام است که با حمایت از سوی مسوولان می تواند زمینه اشتغالزایی دو هزار نفر دیگر را فراهم کند.
شهرک صنعتی خصوصی ماموت در بزرگراه قزوین -تهران در محدوده شهرستان ساوجبلاغ در البرز قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین