|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۶۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کشاورز تاکید کرد: هرچند مجلس حق دارد در تمام امور ورود پیدا کند اما ضرورتی هم ندارد مسئله ای که نیاز به تصویب مجدد ندارد دوباره به صورت لایحه مطرح شود چرا که این موضوع روش اجرای یک سندی است که پیش از این تکلیف آن مشخص شده است.
رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلا در رابطه با تصویب برجام در مجلس گفت : مجوز این کار پیش از این از سوی شورای امنیت ملی صادر شده است، بنابراین تصویب دوباره آن در مجلس لزومی ندارد.

بهمن کشاورز در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت : با توجه به جمیع جهات طرح مجدد برجام به صورت لایحه که در نتیجه باعث تصویب ماده واحده ای جدید با یک مفاد  شود لازم نیست؛ چرا که این مذاکرات در تمام مراحل با دلالت شورای امنیت ملی بوده است و قطعا مجوز اولیه مذاکرات به وسیله آن شورا تصویب  و لازم الاجرا بوده و امروز گمان نمی کنم بحث بررسی برجام به عنوان یک لایحه در مجلس لازم و مفید باشد.

 وی افزود:  شورای عالی امنیت ملی پیش از این مجوز مذاکرات را داده است و افرادی که در مذاکرات شرکت کرده اند با مجوز شورای امنیت ملی بوده و به نتیجه هم دست پبدا کردند.

 کشاور تاکید کرد: هرچند مجلس حق دارد در تمام امور ورود پیدا کند اما ضرورتی هم ندارد مسئله ای که نیاز به تصویب مجدد ندارد دوباره به صورت لایحه مطرح شود؛ چرا که این موضوع روش اجرای یک سندی است که پیش از این تکلیف آن مشخص شده است. درواقع شورای امنیت ملی پیش از این درمورد معاهده NPT تمصیم گیری کرده است و امروز بر اساس آن معاهده اقدام می شود و از همین رو نیازی به تصویب دوباره آن وجود ندارد.

 رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلا در پایان تاکید کرد: البته این موضوع مانع از نظارت و اظهار نظر نمایندگان در این رابطه نیست .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
0
سلام، تورو خدا ، تورو خدا، ي ذره به فكر مردم باشين. قيمت ها روز به روز بالاتر، قدرت خريد كمتر..... آخه اين چه وضعيه همش دلمون رو خوش كرديم كه توافق كرديم .... آخه كه چي؟؟؟؟ خداوكيلي الان شما با اين حقوق كارمندي آيا ميتوني خوب زندگي كني؟
بابا بخدا من هشتم گرو 9 هنوز نه خونه دارم نه ماشين درست و حسابي
شمام كه فعلا فقط صحبت برجام و بررسي اونو و .... والا اينا دردي رو از من و امثال من حل نمي كنه تورو خدا ي فكري بكنين.
ي كاري بكنين.خواهشا اين نظر رو پاك نكنين خدا رو اينجا شاهد گرفتم حالا خود دانيد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین