|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۶
کد خبر: ۶۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
بجنورد-سرقت از یک طلافروشی در شهرستان اسفراین که با مفقود شدن صاحب مغازه در آخرین روز هفته گذشته پرونده ای جدید را پیش روی کارآگاهان پلیس گشود در بازه زمانی ۴ روز رمز گشایی شد.
شامگاه پنجشنبه هفته گذشته با اعلام سرقت از یک طلا فروشی و مفقود شدن صاحب مغازه به همراه ۳ کیلو طلا پرونده ای در اداره آگاهی شهرستان اسفراین گشوده شد که مفقود شدن صاحب طلا فروشی در این پرونده به عنوان مهتمرین مجهول این معادله کارآگاهان پلیس را به تکاپو برای حل این مسئله وا داشت.

جستجو و تحقیقات کارآگاهان پلیس در بامداد همان روز موجب شد تا موتور سیکلت صاحب این طلا فروشی به عنوان نخستین سرنخ سرقت و یا قتل احتمالی پیدا و اثار و شواهد بر جای مانده بر روی آن مورد بررسی قرار گیرد.

با پیدا شدن وسیله نقلیه صاحب این طلا فروشی و غیبت طولانی صاحب مغازه در حالیکه سرقت مقادیر زیادی طلا و زیور آلات نیز در پرونده گزارش شده بود لذا احتمال قتل این فرد قوت گرفت.

در همین حال سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در نخستین اظهار نظر پیرامون نحوه سرقت به خبرنگاران گفت: سرقت انجام شده با کمترین زحمت صورت گرفته است زیرا فرد سارق کنترل ورودی مغازه را در اختیار داشته است و براحتی به این واحد صنفی ورود داشته است.

سارقان متهم به قتل دستگیر شدند

پرونده مفقود شدن صاحب یک طلا فروشی و سرقت بیش از ۳ کیلو طلا در پنجشنبه هفته گذشته در نهایت با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر ماموران انتظامی در بازه زمانی کمتر از ۴ روز با دستگیری سارقان متهم به قتل، پیدا شدن زیور آلات مسروقه و متاسفانه جنازه صاحب طلا فروشی رمز گشایی شد.ر بیان کرد: در این رابطه تعداد دو نفر از سارقان که در جریان این سرقت مرتکب قتل شده اند دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند.

سرهنگ جاوید مهری بیان کرد: تلاش نیروهای انتظامی بر مبنای سرنخ خای به دست آمده همچنین منجر به کشف جسد صاحب طلا فروشی در روستای گورپان و همچنین طلاهای مسروقه از سارقان متهم به قتل شد. 

منبع: مهر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
مرد نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
0
با تاسف از قتل مرد طلافروش باید بگم که هم پلیس و هم مردم مقصر این نوع جنایات هستند.

پلیس به خاطر اینکه به دلیل پیشگیری از تشویش اذهان عمومی در مورد افزایش سرقت به عنف اطلاع رسانی درستی انجام نمیده و مردم تصور میکنند همه چیز آرومه و اونها چقدر خوشبختند

مردم به خاطر اینکه برای سلامتی و جان خودشون ارزش قائل نیستن و امنیتشون را بر پایه انشاالله که اتفاقی نمیفته یا ماشاالله چه قفل و گاوصندوقهای خوبی داریم بنا کردند و توصیه های پلیس را مبتنی بر کفایت نصب دوربین، دزدگیر، شیشه نشکن و قفلهای مثلا محکم باور میکنند.

حالا یکی از این آقایون پلیس تشریف بیارن و بگن که دوربین، دزدگیر، شیشه نشکن و قفلهای محکم چرا نتونستن از مرگ این سرپرست خانواده پیشگیری کنند؟

به هر حال تنها راه تضمین شده پیبشگیری از سرقتهای به عنف نصب سیستم قفل ضد زورگیری مرد نگهبان داخل گاوصندوقهاست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین