|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
پرونده مرد جوانی که پس از جدایی از همسرش، دوستش را به قتل رساند به پزشکی قانونی فرستاده شد.
16 آذر 92 مأموران پلیس در جریان وقوع یک درگیری خونین در بومهن قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که مرد جوانی پس از درگیری با دوستش، ضربه چاقویی به پهلوی وی زده است. فرد مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و ضارب نیز تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی‌ها به مأموران گفت: من و همسرم عاشق هم بودیم و زندگی خوبی داشتیم، اما دوستم آن‌قدر در زندگی ما دخالت کرد که در نهایت کارمان به جدایی کشید و مجبور شدم با دو بچه همسرم را طلاق بدهم، اما درست بعد از چند ماه از طلاقمان متوجه شدم که دوستم با همسرم ازدواج کرده و در خانه‌ای که من به عنوان مهریه به همسرم داده بودم، زندگی می‌کنند.

متهم ادامه داد: از شنیدن این خبر به‌شدت شوکه شدم و عصبانی بودم تا این‌که روز حادثه دوستم را به‌صورت اتفاقی در خیابان دیدم و چون از او کینه داشتم با هم درگیر شدیم و چاقویی به پهلویش زدم.

با این اظهارات متهم روانه زندان شد و در حالی که تحقیقات ادامه داشت، دو ماه بعد خبر رسید که مرد مصدوم جان خود را از دست داده است.

بنابراین پرونده این قتل با صدور کیفرخواست به شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که متهم در این شعبه محاکمه و در پایان به قصاص محکوم شد، اما این حکم در دیوان عالی کشور تأیید نشد.

قضات دیوان عالی کشور این پرونده را به پزشکی قانونی فرستادند تا علت دقیق قتل مشخص شود، چرا که مقتول دو ماه پس از ضربه خوردن جان باخته و باید علت مرگ او مشخص می‌شد، بنابراین حکم این پرونده پس از نظریه پزشکی قانونی مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین