|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷
کد خبر: ۶۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
پیش از این عنوان شده بود که سرمربیگری تیم ملی فوتسال به وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی سپرده خواهد شد ، اما اعلام شد که او با تیم تاسیسات دریایی قرارداد دارد و نمی تواند همزمان دو سمت داشته باشد.
کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که با افزایش حدود 4 هزاردلاری، قرارداد مربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران تمدید خواهد شد.

این اتفاق در حالی صورت می گیرد که خسوس کاندلاس که کارنامه موفقی در مدت سه سال هدایت تیم ملی فوتسال ایران نداشته است، بعد از هفت ماه با شرایط ویژه و چشم نواز، بار دیگر قراردادش را با فدراسیون فوتبال تمدید خواهد کرد.

پروفسور 58 ساله که تاکتیک ها و برنامه هایش نتوانست قهرمانی جام ملت های آسیا را برای فوتسال ایران در دوره گذشته به ارمغان بیاورد و به عنوان دوم این رقابتها در ویتنام بسنده کرد، حال بعد از هفت ماه، با قراردادی 10 هزار یورویی به تهران باز خواهد گشت.

قبل از کاندلاس، علی صانعی مربیگری تیم فوتسال ایران را برعهده داشت که درجام ملت های2012امارات عنوان سوم را بدست آورده بود.

کاندلاس مهرماه سال 92با مبلغ 7 هزار دلار ماهانه همکاری خود را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کرده بود و این بار با وجود شکست برابر ژاپن و ناکامی در رقابت های جام ملت های آسیا در ویتنام با افزایش حدود4 هزار دلاری و اضافه شدن دو بند دیگر به مفاد قراردادش با خیالی آسوده و با قراردادی 10 هزار یورویی به تهران سفر خواهد کرد.

پرداخت تمام دستمزد یک ساله اش در صورت فسخ قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال و تدوین آن بر اساس اصول فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) دو بندی است که به قرارداد کاندلاس افزوده شده است.

نکته حائز اهمیت این است که با توجه به ناکامی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا، چه لزومی برای ادامه همکاری با این مربی است. مربی که تاکنون دستاوردی برای فوتسال ملی نداشته است.
درمجموع فدراسیون فوتبال باید برای یک سال حضور این مربی اسپانیایی بیش از 450 میلیون تومان (بدون در نظر گرفتن مترجم و مخارج جانبی) هزینه کند.

پیش از این عنوان شده بود که سرمربیگری تیم ملی فوتسال به وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی سپرده خواهد شد ، اما اعلام شد که او با تیم تاسیسات دریایی قرارداد دارد و نمی تواند همزمان دو سمت داشته باشد.

رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وانتخابی جام جهانی از روز 21 بهمن ماه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می شود و تیم ملی فوتسال ایران از معدود تیم هایی است که تاکنون اردوهای خود را برای حضور در مهم ترین رویداد فوتسال قاره کهن شروع نکرده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین