|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
سامی خدیرا و آلوارو آربلوا تلاش می کردند که با پایان دادن به این جرو بحث ، آنها را آشتی بدهند ولی تا زمانی که سرخیو راموس از راه نرسیده بود، این آتش درگیری ادامه داشت.
رئال مادرید شنبه شب در دربی شهر مادرید با نتیجه 0-1 مغلوب میهمانش اتلتیکومادرید شد و با وجودی که چند روز از برگزاری آن بازی گذشته، هر روز اخبارحاشیه ای جدیدی در مورد آن بازی روی وب سایت های خبری قرار می گیرد.
خیلی ها فکر می کردند که با جدایی ژوزه مورینیو مشکلات باشگاه مادریدی حل خواهد شدو این تیم از بند حاشیه ها رها خواهد شد ولی اتفاقی که در جریان بازی شنبه شب برنابئو رخ داد، حکایت از آن داشت که هنوز هم اوضاع در رختکن رئال به حالت ایده آل بازنگشته است. در  نیمه دوم دربی شهر مادرید، و در هنگام ارسال یک ضربه کرنر بود که بازیکنان هر دو تیم در محوطه جریمه رئال مادرید جای گیری کرده بودند. در همان هنگام، په په، مدافع پرتغالی رئال شروع به فریاد کشیدن برسر کریم بنزما نمود و از او خواست تا در هنگام ارسال توپ کمی زحمت بکشد. ستاره فرانسوی هم درمقابل فریادهای په په ساکت نماند و جواب او را داد و همین باعث شد تا په په بیش از پیش عصبانی شود. په په معتقد است که بنزما دوندگی زیادی ندارد و باید بیش از این برای موفقیت تیمش عرق برزید.در جریان این جرو بحث، په په با ژستی فیزیکی به بنزما فهماند که باید بیشتر عرق برزید .
در همان لحظات سامی خدیرا و آلوارو آربلوا تلاش می کردند که با پایان دادن به این جرو بحث ، آنها را آشتی بدهند ولی تا زمانی که سرخیو راموس از راه نرسیده بود، این آتش درگیری ادامه داشت. راموس بر سر بنزما فریاد زد و از او خواست تا ساکت شود و بعد به سراغ په په رفت و از او نیز خواست تا سکوت کند و بدین ترتیب جنجال به پایان رسید.
این درحالی است که در جریان بازی شنبه شب، بنزما نه تنها هم تیمی هایش ، بلکه هواداران تیمش را نیز ناامید کرده بود و بارها فریاد «موراتا موراتا» از سکوها به گوش می رسید و هواداران رئال از سرمربی تیمشان می خواستند تا با تعویض بنزما، موراتا را به جای او به زمین مسابقه بفرستد.

هواداران رئال معتقدند که بنزما زیاد با بازیکنان تیم حریف برای مال خود کردن توپ درگیر نمی شود ودرجریان این بازی بارها به نشانه اعتراض برای بنزما سوت زدند. حالا موراتا بازیکن محبوب هواداران رئال است و وقتی که او به جای ایسکو وارد زمین شد، هواداران که فکر می کردند که او جانشین بنزما است، نارضایتی شان را از این تصمیم آنچلوتی ابراز کردند.
موراتا حدود 20 دقیقه در زمین مسابقه بود و دائما مورد تشویق هواداران قرار می گرفت وآنها جنگندگی ستاره جوان تیمشان را با تشویقهایشان تحسین می کردند. موقعیت های گلی که موراتا در طول این 20 دقیقه خلق کرد، به مراتب بیشتر از موقعیت های گل بنزما در طول تمام بازی بود.
روزنامه آ.اس نیز در یک نظرسنجی درنسخه دیجیتالی اش نظر خوانندگانش را دراین باره پرسیده و نتیجه این نظرسنجی نیز جالب توجه است:86 درصد از خوانندگان سایت آ.اس خواهان آن هستند که آنچلوتی موراتا را درترکیب اصلی تیمش روانه میدان کند.




منبع:goal
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین