|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۶۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
سرپرست هیات کاراته استان قم گفت: امیر مهدی زاده کاراته کای قمی موفق به کسب گردن آویز طلای مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شد.
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا هم اکنون در یوکوهاما ژاپن در حال برگزاری است و شب گذشته امیر مهدی زاده کاراته کای قمی وزن 60 کیلوگرم تیم ملی ایران با برتری برابر حریفی از چین تایپه در دیدار فینال به نخستین مدال طلای کاروان کاراته ایران در این مسابقات دست یافت.

وی با اشاره به این که سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از روز جمعه گذشته در شهر یوکوهاما ژاپن با حضور 285 ورزشکار از 33 کشور آغاز شده است اظهار داشت: مهدی زاده نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی مردان کاراته در دیدار پایانی برابر حریفی از چین تایپه با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید و موفق به کسب گردن آویز طلا در این وزن شد.

وی یادآور شد: مهدی زاده در مسابقات پیش از فینال نیز به ترتیب حریفانی از چین، کره شمالی، عربستان و ژاپن را شکست داده بود.

سرپرست هیات کاراته استان قم افزود: امیر مهدی زاده یک قهرمانی و یک عنوان سومی مسابقات کاراته قهرمانی جهان، همچنین کسب یک مدال طلا از مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال 2014 را در کارنامه خود دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین