|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۶۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
بعضی لحظات به تلخ ترین لحظات آدم تبدیل میشه اما در عین حال عبرت آموز هم هستند دیشب از آن شب های ماندگار تلخ و شیرین بود برای من،تلخ از آن جهت که ناخواسته در برخوردی که به هیچ وجه نمی پسندیدم سهیم شدم.
در پی انتشار پشت پرده برنامه شب گذشته گفتگو ویژه خبری در خصوص عدم حضور دکتر بعیدی نژاد در برنامه به دلیل بهانه جویی ها و عدم تمایل زاکانی از مخالفان سرسخت برجام به بحث رو در رو در مقابل بینندگان، محمد حسین رنجبران سردبیر و تهیه کننده برنامه گفتگو ویژه خبری مطلبی در همین رابطه منتشر کرد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،این اتفاق که با واکنش و گلایه مندی هایی از سوی حامیان برجام روبرو شد، موج انتقادات به رسانه ملی را نیز به همراه داشت. اما پیگیری  حاکی از آن دارد که اصل ماجرا فشارهای وارد شده از سوی زاکانی بوده که با نپذیرفتن این تقابل، مسئولان برنامه فوق را تحت فشار قرار داده و موجب ضبط برنامه بدون حضور نماینده دولت شده است.



متن منتشر شده از سوی رنجبران به شرح زیر است :


" بعضی لحظات به تلخ ترین لحظات آدم تبدیل میشه اما در عین حال عبرت آموز هم هستند دیشب از آن شب های ماندگار تلخ و شیرین بود برای من،تلخ از آن جهت که ناخواسته در برخوردی که به هیچ وجه نمی پسندیدم سهیم شدم (و البته این موقعیت های ناخوسته از وجوه نا خوشایند حرفه ماست) ، شیرین از آن جهت که بزرگواری یک انسان شریف در چنین موقعیت ناخوشایندی برایم تجربه ای ماندگارشد، دکتر حمید بعیدی نژاد رو می شناختم و پیش از این در یک برنامه دانشگاهی با او هم صحبت شدم اما دیشب در دومین برخوردمان یک درس اخلاقی بزرگ را نه از یک مدرس اخلاق بلکه از یک چهره سیاسی آموختم.

دیشب این دیپلمات نام آشنا درس تواضع، صبر،ادب و اخلاق سیاسی را برایم در کمتر از دو دقیقه معنا کرد، کاری ندارم که برجام نتیجه اش در مجلس و شورای عالی امنیت ملی چه می شود یا آمریکایی ها به آن چه رایی خواهند داد،کاری ندارم کفه مثبت یا منفی آن برای کشور چقدر است، کاری ندارم که تحلیل و نظر شخصی ام در این باره چیست اما آرزو دارم همه دیپلمات ها و سیاستمداران ما آراسته به اخلاق و ادب و منطق باشند دیشب یاد تذکرات پی در پی آقایمان افتادم به سیاسیون که اخلاق باید سرلوحه کارتان باشد.... "

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
1
*
ممنون از ادب و حق-شناسیِ شما!

*
خداروشکر

برای ما ملّت ایران،

یک چیز دیگر

بیش از پیش

روشن تر (از آفتاب) شد!

و آن اینکه؛

باید حواسّمان باشد (و بدانیم) که

سرنوشتمان را به دست چه کسانی

بسپاریم/نسپاریم!


*
[ خوش بُوَد گر مَحَکِ تجربه آید به میان

تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد! ].

***
دیگر کسی حق ندارد از کمیسیون ویژه ی برجام

و ارائه ی لایحه به مجلس حرف بزند

و اِلّا ...!

***
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین